nilshv Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Hei Får CRC feil når jeg kopierer filer fra en DVD plate til harddisken. Noen som vet om et program som fikser "biffen"? Er vel sikkert et program som kopierer bit for bit og bare hopper over de delene som det er feil på. Det er en DVD film jeg laget en gang i tiden, og media det er brent på er vel ikke det beste. Har prøvd dvddecrypter, kopiere i windows men får bare feilmeldinger Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 om du hadde fått den kopiert over til hardisk , så er fremdeles filen ubruklig. du får samme resultat som å spille av filen rett fra dvd plata. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) CRC-feil betyr at CD/DVD-stasjonen ikke klarer å lese plata uten feil. Det høres ut som om plata er skadet/stygt ripet opp eller veldig skitten. Har du prøvd å "vaske av" plata? Endret 15. mars 2009 av Skagen Lenke til kommentar
nilshv Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 CRC-feil betyr at CD/DVD-stasjonen ikke klarer å lese plata uten feil. Det høres ut som om plata er skadet/stygt ripet opp eller veldig skitten. Har du prøvd å "vaske av" plata? Har prøvd uten at det hjalp. Det eg skulle hatt var et program som kopierte filmen min og der den ikke klarer å lese så skriver den bare f.eks svart. Trudde DVDdecrypter skulle hjelpe, men den bare står og stanger der det er feil. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 i imgburn får man mange muligheter. men problemet er bare at man kan ikke "reparere" en fil som ikke kan leses engang. du får trøkke plata inn i alle dvd spillere du finner. kansje en av dem klarer plata di. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå