Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst]Defragmentering - Aldri ferdig, CPU bruk ~0%

Anbefalte innlegg

Hei, bestemte meg for å sette i gang en defragmentering av disken min i går kveld, som enda ikke er blitt ferdig. Det ser heller ikke ut som PC-en gjør noe særlig for å få det unnagjort heller da CPUen så og si ikke gjør noe som helst (omtrent ikke noe prosessbruk til defragmenteringen,<1%, ligger på 1-3% totalt).

Dessuten så er det jo en særs kjedelig ETA; "Dette kan ta fra noen minutter til noen timer"

Ja, jeg bruker windows sin integrerte defragsak (bruker vista 64bit).

Da det aldri ser ut til å bli ferdig begynner "avbryt defragmentering"-knappen å friste, men føler ikke det er helt godt for disken.

Hjelp?

På forhånd takk!

Edit: Ble tydeligvis ferdig etter 14-15 timer. Da er det vel løst, men kan gjerne foreslå et 3. parts program for defragmentering jeg kan bruke til senere anledninger.

Endret av SiMoB
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, bestemte meg for å sette i gang en defragmentering av disken min i går kveld, som enda ikke er blitt ferdig. Det ser heller ikke ut som PC-en gjør noe særlig for å få det unnagjort heller da CPUen så og si ikke gjør noe som helst (omtrent ikke noe prosessbruk til defragmenteringen,<1%, ligger på 1-3% totalt).

Dessuten så er det jo en særs kjedelig ETA; "Dette kan ta fra noen minutter til noen timer"

Ja, jeg bruker windows sin integrerte defragsak (bruker vista 64bit).

Da det aldri ser ut til å bli ferdig begynner "avbryt defragmentering"-knappen å friste, men føler ikke det er helt godt for disken.

Hjelp?

På forhånd takk!

Edit: Ble tydeligvis ferdig etter 14-15 timer. Da er det vel løst, men kan gjerne foreslå et 3. parts program for defragmentering jeg kan bruke til senere anledninger.

Hei

Fant ein link som kanje kan vere innterresand: http://itpro.no/download.php?op=viewsdownload&sid=124 Har ikkje prøvd dei skjølv men du får berre prøve deg litt fram. :D

Lenke til kommentar

Jeg vil anbefale deg å bruke Perfectdisk 10, det er det beste programmet.

Før brukte jeg Auslogics, men Perfectdisk slår alle andre som jeg også har forsøkt.

Det koster penger, men er verdt de få kronene det koster. Du bør lese på Softpedia for å finne ut hvor godt det er.

HER finner du brukererfaringer, men du finner ingen som er negative til det programmet.

Flere brukererfaringer: HER...

Hjemmeside...

Endret av 9hdoksaet4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...