Goliath Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Er det noen billig nettbutik som noen kjenner hvor de selger billig fiskeutstyr som sene, sneller, sluker, spinnere etc.? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 14. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2009 Bra Har desverre inntrykk av at norske forhandlere tar seg godt betalt for utstyr. Har du noen tips for utenlandske nettsteder? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Bra Har desverre inntrykk av at norske forhandlere tar seg godt betalt for utstyr. Har du noen tips for utenlandske nettsteder? Skittfiske.no har knallgode tilbuder og leverer kjapt. Eg handler en del fra ebay også. Kan spare store penger på å handle på ebay. Lenke til kommentar
sierratec Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Hei, skitt fiske er bra:) Ellers så har jeg selv handlet litt fra denne siden i usa: http://www.basspro.com/freshwaterfishing.html Veldig greit om man skal ha multisnører, da dette er ganske dyrt i norge, Frakt fra denne butikken er heller ikke til å skrike av, tror jeg betalte 20 dollar sist å da hadde jeg fem 300metringer med power pro line med i ordren pluss litt annet stasj.. Lenke til kommentar
USA1966 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Er det noen billig nettbutik som noen kjenner hvor de selger billig fiskeutstyr som sene, sneller, sluker, spinnere etc.? Bra fiske pakker hos oss http://www.vikingjaktogfiske.no priser er som å kjøpe det direkte fra utlandet. Og det er bra merker, og frakt er inkludert! Endret 11. juni 2009 av USA1966 Lenke til kommentar
Kamuflasjelampe Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Hei, skitt fiske er bra:) Ellers så har jeg selv handlet litt fra denne siden i usa:http://www.basspro.com/freshwaterfishing.html Veldig greit om man skal ha multisnører, da dette er ganske dyrt i norge, Frakt fra denne butikken er heller ikke til å skrike av, tror jeg betalte 20 dollar sist å da hadde jeg fem 300metringer med power pro line med i ordren pluss litt annet stasj.. Basspro ser ut til å ha skikkelig bra utvalg og superlave priser, men de skal jo ha 40 dollar minimum i frakt på internasjonale bestillinger. Da blir det jo med ett mindre interessant. Noen som vet om andre butikker med brett utvalg innen berkely gulp produkter? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 21. april 2009 Forfatter Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Handlet alt det jeg trengte på Villmarksmessa i Lillestrøm helgen som var, mye av det til 70-80% avslag så da fikk jeg sommersesongens utstyr i boks Men gjerne kom med flere forslag, sikker veldig nyttig for andre lesere Endret 21. april 2009 av Goliath Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Kjøpte meg en lett-spinn haspel i fjor, da googlet jeg på en snelle og fikk opp mange norske nettbutikker som jeg ikke ante fanntes. og MYE billigere enn butikkene i byen. men dine 70-80% er litt vanskelig og slå Lenke til kommentar
NoOb-Jakt Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 www.skittfiske.no www.abru.no www.elbe.no Just Google it : ) Lenke til kommentar
vademann Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 På www.sportsfiskeutstyr.com er alt fiskeutstyr som ligger på ebay samlet. Mye er oversatt til norsk og prisene er omregnet til norske kroner! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå