corsa91 Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Hei jeg har en koss men har mistet kvitteringa. Har vært innom expert og spaceworld men de kan ikke ta i mot siden jeg ikke har kvitteringa. Jeg har koss porta pro blåe typen. Bor i oslo. Noen som vet hvilken butikker som tar i mot uten kvittering eller om det går an å låne kvittering. Lenke til kommentar
Star Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Lenge siden du har kjøpt settet? Du kan spore opp transaksjonsoversikt dersom du betalte med kort, evnt. høre med butikken om de kan lete i sine systemer. Det beror jo på deres velvilje da det i hovedsak er ditt ansvar som kjøper å oppbevare og fremvise kjøpsbevis/kvittering ved eventuell reklamasjon Lenke til kommentar
corsa91 Skrevet 14. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2009 kjøpte i Mai 2008. Jeg betalte kontant Lenke til kommentar
korp Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) kjøpte i Mai 2008. Jeg betalte kontant Burde ikke spille noen rolle om du har kvittering eller ikke så lenge Koss har livstidsgaranti. Men uten kvittering så må du betale frakt ihvertfall en vei, og da spørs det om det ikke er like greit å kjøpe nye. (hvis du ikke bor i nærheten av et autorisert Koss-verksted). Edit: Så du bor i Oslo. Mener de har et verksted i Bærum. Endret 16. mars 2009 av korp Lenke til kommentar
corsa91 Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 kjøpte i Mai 2008. Jeg betalte kontant Burde ikke spille noen rolle om du har kvittering eller ikke så lenge Koss har livstidsgaranti. Men uten kvittering så må du betale frakt ihvertfall en vei, og da spørs det om det ikke er like greit å kjøpe nye. (hvis du ikke bor i nærheten av et autorisert Koss-verksted). Edit: Så du bor i Oslo. Mener de har et verksted i Bærum. ok men var kontakt med de i dag og de sa at du kan låne en kvittering fra noen også leverer du hos dem også når du mottar den etter reperasjonen så gir du kvitteringa tilbake. Noen som kan låne kvitteringa til meg??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå