CellularDude Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Trenger et sequencerprogram som ikke spiser minne. Kjøpte for noen måneder siden Steinberg Sequel, som både har sequencer og muligheter for audio-innspillinger, i tillegg til en bråte lyder. Dessverre er minneforbruket høyt, i alle fall låser programmet seg titt og ofte. I tillegg er det for mye forsinkelse mellom tangentanslag og når anslaget vises på skjermen. Har prøvd Sequel på to Acer-maskiner med hhv Windows Vista og 4 GB minne og Windows XP og 2 BG minne. Bruker et Casio keyboard med USB-overføring til PCen. Noen som kan anbefale et sequencerprogram de har gode erfaringer med, og som ikke er så ressurskrevende. Fint om det følger med en del lyder i tillegg. Prisen bør ligge under 3000 kr. EDIT: Glemte å skrive at programmet hakker nå jeg prøver å ta opp musikk. Har et eksternt lydkort (Creative). Kanskje dette ville hjelpe.Lydkortene på bærbare PCer er vel ikke de beste for musikkinnspilling. Endret 15. mars 2009 av CellularDude Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2009 Er fristet til å kjøpe en Mac, men det blir jo dyrt for bl.a å få Garage Band, et program jeg har sett i bruk, og som ser ypperlig ut til mitt bruk, både funksjons- og ytelsesmessig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå