offtopic Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Byttet skole for snart to måneder siden, og har fått et godt øye til en jente jeg har snakket litt med. Vi har veldig mange interesser til felles, og hun er søt og grei osv. Vi fikk veldig god kontakt og jeg vil bli bedre kjent med henne. Problemet er bare at begge veninnene hennes har likt meg/liker meg. Hva gjør jeg?? Jeg har ikke akkurat lyst til å ødelegge vennskapet til jentene heller.. Skal jeg bare gi meg? Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Du går for hun du vil ha. Det er ikke noe å lure på en gang. Lenke til kommentar
GardinFantomet Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Du går for hun du vil ha. Det er ikke noe å lure på en gang. Amen to that! Du retter deg etter din egen vilje og ingen andres! Lenke til kommentar
Ctarli Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Gå for jenta som DU liker, drit i venninnene Lenke til kommentar
Ctarli Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Har hun bare to venninner? Har det noe med saken å gjøre? Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 I was being funny. På den mer seriøse siden: Velg den du liker. Ikke la andre styre deg. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Gå får hu du liker, ikke la deg pirke på nesa. Var i samme problem stilling som deg, jeg gikk på hu jeg likte, og hu liker meg nå. Bare at det har hoppet opp et par problemer nå ... Men det gidder jeg ikke å ta her. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 take them all!!!!!1 Do I sense a foursome? But seriously, her skal du ta den minst attraktive av dem alle! Helt sant! Gå for den du liker Lenke til kommentar
-Void- Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 take them all!!!!!1 Do I sense a foursome? But seriously, her skal du ta den minst attraktive av dem alle! Helt sant! Gå for den du liker Å gå for den minst attraktive er jo genialt. Da kan du virkelig skape et misunnelses helvete og ha det morro med trolling. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Vel, for å se litt skynisk på dette har du en backup da, hvis det ikke går med den jenta du liker. (kommer ann på om du har noen følelser i det heletatt for veninnen da) Lenke til kommentar
Gjest 182 Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Du kan ikke styre hvem du liker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå