Nismo Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Hei Trenger hjelp til å finne skjermkort til stuepc. Brukes til film via s-video. Må støtte dette: - low profile - helst nvidia - uten vifte - s-video utgang Jeg har dette i dag. Men det spiller ikke av video bra. Det er visstnok ett kjent problem med HD 4350. Brukes i en Acer Aspire X3200 Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) edit: spiller ikke 4350 av video bra? hvilket OS bruker du? Endret 14. mars 2009 av kjeLL// Lenke til kommentar
Nismo Skrevet 14. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2009 Vista Home Premium. XMBC, VLC, Media Center. Det hakker. Ikke mye, men nok til at det er irriterende. Dette gjelder alle typer videofiler. Både SD & HD. Og maskinen skal være mer enn rask nok. Måtte bytte ut orginalkortet pga manglende s-video utgang Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 du avinstalerte nvidia kortet før du instalerte ati kortet? Lenke til kommentar
Nismo Skrevet 14. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2009 Tja... Det gjorde jeg vel ikke.. Men mulig det blir noen problemer da. Maskinen har nemlig innebygd skjermkort i tillegg. Skal prøve avinstallering. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 hvis det ikke blir bedre, har jeg et GF8400 kort jeg kunne bytta mot 4350 kortet ditt =) kjølern er ca 1 cm over pcb'n så om det er veldig lavt mellom pcb og kabinett dør går det ikke inn i din maskin . Lenke til kommentar
obergeru Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Eneste jeg kjenner til av "video" problem med HD4350 er at det ikke støtter bilde i bilde. Ellers skal dette være et veldig bra kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå