plumbtek Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Hvor finner jeg filene til Outlook exprsess som Innboks, utboks, lokale mapper etc... Lenke til kommentar
chAngES Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Hvor finner jeg filene til Outlook exprsess som Innboks, utboks, lokale mapper etc... c:\Documents and Settings\Username\Application Data\Identities\{3B0FA092-2222-1111-A1B2-111A1AA1AAA11}\Microsoft\Outlook Express Du må vise skjulte filer først: Åpne Windows Explorer, tools - folder options - view - show hidden files and folders Lenke til kommentar
plumbtek Skrevet 14. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2009 Takk, men lurer på også om hvordan jeg skal få personlige mappefiler ifra Outlook express til Outlook 2007. Har en back up fra Express med filene i DBX format, men i Outlook så brukes vel PST som personlige mappe filer. Hvordan får jeg disse DBX filene over til Outlook 2007 ? Lenke til kommentar
chAngES Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Åpne Outlook: Har du mailene osv i outlook express eller Windows Mail nå? I så fall gjør du som dette: *** Fil-Importer og eksporter-Importer fra et annet program eller fil-...Outlook express.. *** Hvis ikke importer dbx filene inn i Outlook Express eller Windows mail først, deretter følg oppskriften over. chAngES Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå