Mr.Johanzen Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 Vil det bli noen form for ventilasjon el. som skal få varm luft UT av kabinettet ? Ser bare vifter som blåser inn ... BTW: Tøfft prosjekt Gleder meg til å se det ferdig Blir en vifte i topp, og en vifte i bunnen som blåser luft ut, samt den lille viften som sitter på hvovedkortbrettet Takk Lenke til kommentar
Mr.Johanzen Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Er det noen som vet hvor man får kjøpt et hovedkortbrett? Utenom microplex, netshop og digital impuls Og helst norsk ^^ Endret 18. mars 2009 av Razy Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Har bare sett hovedkortbrett hos de butikkene du nevner, men du kan jo ta et brett fra et gammelt kabinett. Du finner sikkert ett hos nærmeste el-retur mottak Lenke til kommentar
Mr.Johanzen Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 Ja, jeg kan det. Men mange forskjellige her: Link Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Ja, i utlandet finner du nok mange flere. Trodde du mente i Norge jeg. Lenke til kommentar
Mr.Johanzen Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 Helst i Norge, ja. Men hvis det blir et nødstilfelle kan jeg sikkert bestille fra utlandet Alle de nettbutikkene i Norge er utsolgt, og dem får ikke inn før i april. Synes det er litt lenge å vente, men man blir vel nødt til å smøre seg med tålmodighet ^^ Lenke til kommentar
Mr.Johanzen Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 Holder på med å sage hull til diverse ting, men akkurat nå har jeg en mat pause Så det kommer en update i dag Lenke til kommentar
Mr.Johanzen Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 Fikk ikke gjort så mye som forventet, pågrunn av at enkelte ting tok lengere tid enn jeg trodde :O Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Hva er det du holde på med nå da? Lenke til kommentar
Mr.Johanzen Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 Kommer en update om noen få minutter Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Var det så lurt å lage hull til hele viften? Hvordan har du tenkt å få festet den nå? Lenke til kommentar
Mr.Johanzen Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 Var det så lurt å lage hull til hele viften? Hvordan har du tenkt å få festet den nå? Var faktisk planlagt å sage hull til hele viften Jeg finner sikkert en lur måte å feste viften på ^^ Lenke til kommentar
KKake Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Kan dekke fronten med gitter, og feste vifta i gitteret. Evt. utvide hullet litt og bruke en litt større vifte på 14cm elns. Endret 20. mars 2009 av KongKake Lenke til kommentar
Mr.Johanzen Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 Kan dekke fronten med gitter, og feste vifta i gitteret. Evt. utvide hullet litt og bruke en litt større vifte på 14cm elns. Skal plasseres en 140mm der, også skal jeg lage noe lurt Og hvordan vifta skal festen har jeg allerede funnet ut. Men orker ikke forklare, pågrunn av at jeg er dårlig å forklare ting Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Bra jobbe i de siste updatene Trur dette kabinettet kommer til å bli ordentlig fint Lenke til kommentar
Mr.Johanzen Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 Får ikke gjort noe mer før til helga Lenke til kommentar
kristianO Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Blir bra dette! Gleder meg til å se mer! Lenke til kommentar
Mr.Johanzen Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2009 Bah, har så mye jeg må få gjort i helga. Så det er ikke sikkert at jeg kommer til å få gjort noe på kabinette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå