Gå til innhold

Komentartråd: Kabinett prosjekt: A-51


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Snasent desig!

 

Ett lite spørsmål bare:

Skal den foten bukes til noe, eller er det bare for å freshe opp kabinettet? Det ser hvertfall veldig kult ut!

Tenkte da på om du skal ha USB tilkoblinger, eller knapper eller noe på den?

 

Skal bli morsomt å følge denne loggen å se hva du får til hvertfall! Er veldig lovende så langt!

Lenke til kommentar

ser bra ut dette!

men tror det har sett bedre ut om du skråner inn kabinettet i front også sånn at det blir synkront forran og bak.

og når det kommer til vifter så er det ikke så ekstremt mye å hente ut ifra 250mm vifter såvidt jeg har erfart så er vel lurere å gå for 140mm

Lenke til kommentar
¤PLOPP¤ Så dukket denne PCen opp i hodet mitt når jeg så tegningen av Kabinettet du skal lage.

<a href="http://www.voodoopc.com/#/productsfirebird" target="_blank" rel="nofollow">http://www.voodoopc.com/#/productsfirebird</a>

Helt erlig, så har jeg faktisk aldri sett det kabinettet før nå. Men som sakt, jeg har hentet inspirasjon fra Logitech G51 og kabinettet jeg har nå.

 

ser bra ut dette!

men tror det har sett bedre ut om du skråner inn kabinettet i front også sånn at det blir synkront forran og bak.

og når det kommer til vifter så er det ikke så ekstremt mye å hente ut ifra 250mm vifter såvidt jeg har erfart så er vel lurere å gå for 140mm

Er ikke helt sikker på hva du mener, men fronten kommer jeg mest sannsynelig til å forandre. Det der er bare noe jeg tegnet i full fart.

Endret av Razy
Lenke til kommentar
Snasent desig!

 

Ett lite spørsmål bare:

Skal den foten bukes til noe, eller er det bare for å freshe opp kabinettet? Det ser hvertfall veldig kult ut!

Tenkte da på om du skal ha USB tilkoblinger, eller knapper eller noe på den?

 

Skal bli morsomt å følge denne loggen å se hva du får til hvertfall! Er veldig lovende så langt!

 

Foten er vel der mest for å freshe opp kabinettet, jeg mener at det blir litt upraktisk og ha knpper eller lignende nede på foten. For at kanppene eller lignede blir liggende så lange nede, og da må man bøye seg så langt ned får å nå dem.

Lenke til kommentar
er ikke så god til å forklare så snekra sammen et veldig kjapp skisse i paint

 

post-90800-1237028782_thumb.jpg

 

dette er da fra siden (som du sikkert forsto)

 

håper du forstår hva jeg mener nå ;)

 

Jepp, trenger jo bare å forandre på fronten og foten, men jeg tror ikke at det blir noe av det pågrunn av plass mangel på innsiden.

Endret av Razy
Lenke til kommentar

Siden du ble inspirert av Aplus Twin Engine og Logitech G51 så foreslår nå jeg A-51, da jeg ikke er kreativ i det hele tatt. Kan jo tegne/klistre/gravere ut en alien eller to på kabinettet for å gi det flere meninger... Det er hvertfall mitt forslag fem på halv seks om morgenen :thumbup:

 

edit: alien ja, ikke ailien ^^

Endret av CoreTEC
Lenke til kommentar
A-51, syntes jeg var et genialt navn, jeg kommer mest sannsynelig til å bruke det.

 

A-51, stilig navn det ja. Gir meg assosiasjoner til Area 51, som egentlig passer litt sammen med det romskipaktige desginet. Men men, ja, et lovende prosjekt, ser frem til resultatet :D

Lenke til kommentar

Herlig design!

 

Kjærlighet med første blikk :D

 

 

Må også si at jeg trudde prosjektet var "Aera 51" innspirert...

Tenker selv å starte meg et nytt prosjekt som skal etterligne cockpiten i romferja eller noe i den dur :) Flight computeren eller noe slikt :D

 

Gleder meg til å få se din ferdig! :new_woot:

Lenke til kommentar
Herlig design!

 

Kjærlighet med første blikk :D

 

 

Må også si at jeg trudde prosjektet var "Aera 51" innspirert...

Tenker selv å starte meg et nytt prosjekt som skal etterligne cockpiten i romferja eller noe i den dur :) Flight computeren eller noe slikt :D

 

Gleder meg til å få se din ferdig! :new_woot:

 

Hehe, takker :)

 

Ja, de fleste binder vel A-51 me "Area 51 :p

 

Kommer ny oppdate senere :)

Lenke til kommentar

Til neste gang: Sagbladet skal justeres så det ikke stikker lenger opp enn det absolutt må, 20mm over platen er som regel mer enn nok. Så slipper du i fremtiden å måtte gjøre sånn: :thumbup: når du egentlig vil gjøre slik: :thumbs:

 

Blir en del sparkling på de profilerte mdf platene. Jeg er ikke misunnelig på deg ^^

Endret av CoreTEC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...