Gjest Alex299 Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Jeg lurer da på en ting, jeg har nå onanrt daglig helt til jeg får utløsning i ca 2uker(i strekk). men nå begynner det å gjøre litt vondt i magen, så jeg lurer da på om dette er skadelig? Var ikke helt sikker på hvor jeg skulle poste dette, men tror dette er riktig Håper på seriøse svar Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Nei, jeg tviler sterkt på at det har noe med magevondt å gjøre. Eller får du vondt i magen mens du holder på? Lenke til kommentar
epifant Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Om du onanerer så du får utløsning 2 uker i strekk kan jeg forstå at du har litt vondt i magen ja :!: Lenke til kommentar
Capria Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Kanskje du bare anstrenger deg for mye når du holder på? Nei, men jeg tviler på at det er noen sammenheng. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Det er ikke uvanlig at folk (gutter) onanerer en gang pr dag. Det at du har fått vondt i magen er høyst trolig av andre årsaker. Lenke til kommentar
Gjest Alex299 Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Ok, så da er det bare å fortsette da? kan altså ikke ha noen innvirkning på sæden, hvis jeg skal ha barn noen gang o-l.? evt. andre bivirkninger? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Ok, så da er det bare å fortsette da? kan altså ikke ha noen innvirkning på sæden, hvis jeg skal ha barn noen gang o-l.? evt. andre bivirkninger? Nei Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Tviler på at det er skadelig, i såfall er jeg ganske skada Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Ja, penis faller av. Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Magesmertene vil forsvinne om du øker til 1 gang per 3. time, dette vil sørge for at kroppen gir fra seg næring samtidig som den tar inn ny, noe som vil beholde balansen. Overskuddet av protein i kroppen du får ved å spise et måltid og IKKE onanere og dermed kvitte deg med proteinet som sæd hovedsaklig består av vil du få alt for mye protein, noe som vil føre til smerter i tarmveggen. Dette kan kjennes ut som magesmerter. Det er kritisk viktig at du runker minst hver 3. time om du kjenner smerter i magen. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Magesmertene vil forsvinne om du øker til 1 gang per 3. time, dette vil sørge for at kroppen gir fra seg næring samtidig som den tar inn ny, noe som vil beholde balansen. Overskuddet av protein i kroppen du får ved å spise et måltid og IKKE onanere og dermed kvitte deg med proteinet som sæd hovedsaklig består av vil du få alt for mye protein, noe som vil føre til smerter i tarmveggen. Dette kan kjennes ut som magesmerter. Det er kritisk viktig at du runker minst hver 3. time om du kjenner smerter i magen. Sinnsykt lættis! Jeg har runket 4 år i strekk og jeg har aldri hatt problemer med magen så det er neppe det. Lenke til kommentar
Slettet-QjT4b9 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 4 ÅR? Er ikke det litt slitsomt da? Fy faen kuken din nå jo være ei skinnlørv av en rosin nå Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 4 ÅR? Er ikke det litt slitsomt da? Fy faen kuken din nå jo være ei skinnlørv av en rosin nå Ikke sånn ;P Jeg har runket så og si en gang om dagen og enda litt til i 4 år. På samme måte som trådstarter har runket en gang hver dag i 2 uker. Lenke til kommentar
Partlow Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Wank i vei det. Er IKKE skadelig. Smerter i magen kan komme av helt andre ting, eller at du rett og slett anspenner magen når du wanker. Bare prøv å ikke få gnagsår på kølla, da dette kan skje om du napper for ofte. Høres svært lite koselig ut. Lenke til kommentar
Efagimo Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Om pikken skulle ha fallt av så hadde min gjort det for leeeeenge sidan, har ronka no i 24 år til saman Einaste bivirkningane som kan komme er smerte i penisen etter runde nummer 6 Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Nu må dere gi dere, det er faktisk veldig helseskadelig å onanere 1 gang om dagen. Lenke til kommentar
Gaardon Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 jeg vil gjerne se fakta på den siste uttalelsen. er naturlig og onanere Lenke til kommentar
Grix Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Nu må dere gi dere, det er faktisk veldig helseskadelig å onanere 1 gang om dagen. kilde? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Trenger man virkelig kilde på en dårlig spøk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg