Gå til innhold

Jeg vil gjøre noe skummelt / teit / stort. Som veldig få ville ha gjort.

djgudleif

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1. Bakke ut fra en drive in, som eksempel McDonalds.

2. Hykk tak i en fremmed person og si: unnskyld meg, men jeg har ikke noe å spør deg om.

3. Når noen spør deg hva klokken er, sier du: Vell, enten er den kvart over seks eller så har Mikke stå pi***

4. Stikk innom en gavebutikk og spør etter gaven din.

5. Løp inn på en liten rolig butikk, stå i dørkarmen og rop til en av betjeningen; Når stenger dere på torsdag?

6. Still deg i den lengste køen i eksempel banken, når du kommer i kassen spør du om å få veksle en tier.

7. Stikk inom en fotograf og spør om du kan få kjøpe bildene han/hun har tatt av de andre personene.

8. Stikk innom et renseri og spør om de kan fjerne flekken fra et klesplagg og plassere det på et annet klesplagg.

9. Stikk innom en klesbutikk som selger finklær, og spør om de kan rotere knappene på skjorta.

10. Stikk innom våpen/jakt og fiske butikk, kjøp ammunisjon og spør om de har Finlandshette.

11. Stikk innom daglivarebutikken og fyll handlekurven til randen. Still deg bak i køen til en som bare har en eller to varer og spør om du kan få komme før ham/henne.

12. Stikk innom et bakeri og spør om de kan bake en kake formet som en penis.

13. Stikk innom frisøren og spør om du kan få stripe kjønnshårene.

HAHA. Fikk lyst til å gjøre en del av de der. Skal filme de jeg gjør som blir vellykket.

Begynner å planlegge i morra. En kamerat har sånne trådløse mikrofoner og muligens ei telelinse.

Så kan få til noe skjult kameraopplegg etterhvert, om han har tid.

Folk kan gjerne komme med flere forslag som passer bedre til skjult kamera.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...