djgudleif Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Ja. Jeg vil gjøre noe skummelt, teit eller stort. Som veldig få ville ha gjort. Noen tips? :!: Og prøv å ikke bare tenk på ting som handler om å dumme seg ut foran store mengder folk. Det kan være så mangt, hmm. Noen tips? Endret 14. mars 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Så lenge du ikke drar inspirasjon fra Tyskland, Finland eller USA er det meste greit for meg. Lete etter poser som henger i trær kanskje? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Ja! YAY, kan dra på langtur. Men hvordan i helvete finner man egentlig det... hmm. Men det blir kanskje ikke spesielt underholdende for verken meg eller andre. hmm hm. Poser i trær er meget sjeldne forekomster. Endret 14. mars 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Nokon som så norske talentar i dag? Guten med hatten? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Gi fra deg dine materielle goder og dediker livet ditt til å hjelpe forsvarsløse smågnagere elns. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Nokon som så norske talentar i dag? Guten med hatten? Damn. Jeg glemte å se det. Hva gjorde han? Gi blod <3 Ja, har fundert på det. Tenker å gjøre det når jeg blir litt eldre. Vet ikke helt nå. HMM. Men okey, for å lede dere litt på andre tanker: Det kan være noe som er skummelt, spesielt, eller bare rart. Endret 14. mars 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Tja kakemot... Jeg vet om en ting du kan gjøre som ville glede VELDIG mange på forumet her. Noe du har lovet du skulle gjøre før, så feiget du ut, husker du? Vi har i lang tid ventet på dette øyeblikket, kakemot skal nå endelig få fingern ut av ræva og fullføre sitt stunt!!! Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Du kan jo alltids prøve å ta Trippel-Backflip på Snø-Scooter? Tja kakemot... Jeg vet om en ting du kan gjøre som ville glede VELDIG mange på forumet her. Noe du har lovet du skulle gjøre før, så feiget du ut, husker du? wink.gifKlikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Vi har i lang tid ventet på dette øyeblikket, kakemot skal nå endelig få fingern ut av ræva og fullføre sitt stunt!!! Hva feiget du ut på? Endret 14. mars 2009 av Applebee Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Tja kakemot... Jeg vet om en ting du kan gjøre som ville glede VELDIG mange på forumet her. Noe du har lovet du skulle gjøre før, så feiget du ut, husker du? Vi har i lang tid ventet på dette øyeblikket, kakemot skal nå endelig få fingern ut av ræva og fullføre sitt stunt!!! Husker nok det. ÅNEI, denne tråden tok nettopp en feil retning. La oss si det sånn, hvis jeg sier at jeg skal gjøre det så feiger jeg bare ut. Dette må gjøres SPONTANT, KANSKJE UNDER MODERATE MENGDER ALKOHOL (FUCK YEA, DER HAR VI SVARET). Så blir det nok gjennomført. Hva feiget du ut på? Danse lidenskapelig tango med en frossen fisk på et svært kjøpesenter mens jeg synger "Tango for to". Og deretter spørre fyren som kaster meg ut, eller kassamannen på date. Mer eller mindre kortversjonen. Men nok om det, heheheh *Vri seg unna* Endret 14. mars 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Nokon som så norske talentar i dag? Guten med hatten? Damn. Jeg glemte å se det. Hva gjorde han? Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) YEAH, har alltid hatt lyst til å gjøre noe dumt på sånn audition. Endret 14. mars 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
frentix Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Hva med å stappe hodet nedi do og trekke ned? Det er det nok ikke mange som gjør. Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Hva med å stappe hodet nedi do og trekke ned? Det er det nok ikke mange som gjør. Nåja, er nok mange som gjør det. Ikke frivillig, men de gjør det da. jeg merker også et snev av forferdelig dårlig forsøk på å imitere /b/-humor, eller internetthumor generelt i denne tråden. Huff. Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Hva med å gi alt du eier til veldedighet, huset og hele sulamitten, flytt til USA og se om du klarer å oppnå "The American Dream" fra scratch. Film hele skiten å selg det til NRK. Blir jo gullgruve uansett det. Lenke til kommentar
lilko Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Du kan prøve å drite på noen på bussen? Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 1. Bakke ut fra en drive in, som eksempel McDonalds. 2. Hykk tak i en fremmed person og si: unnskyld meg, men jeg har ikke noe å spør deg om. 3. Når noen spør deg hva klokken er, sier du: Vell, enten er den kvart over seks eller så har Mikke stå pi*** 4. Stikk innom en gavebutikk og spør etter gaven din. 5. Løp inn på en liten rolig butikk, stå i dørkarmen og rop til en av betjeningen; Når stenger dere på torsdag? 6. Still deg i den lengste køen i eksempel banken, når du kommer i kassen spør du om å få veksle en tier. 7. Stikk inom en fotograf og spør om du kan få kjøpe bildene han/hun har tatt av de andre personene. 8. Stikk innom et renseri og spør om de kan fjerne flekken fra et klesplagg og plassere det på et annet klesplagg. 9. Stikk innom en klesbutikk som selger finklær, og spør om de kan rotere knappene på skjorta. 10. Stikk innom våpen/jakt og fiske butikk, kjøp ammunisjon og spør om de har Finlandshette. 11. Stikk innom daglivarebutikken ogfyll handlekurven til randen. Still deg bak i køen til en som bare har en eller to varer og spør om du kan få komme før ham/henne. 12. Stikk innom et bakeri og spør om de kan bake en kake formet som en penis. 13. Stikk innom frisøren og spør om du kan få stripe kjønnshårene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå