Gå til innhold

Er dette en god allround gaming PC

Anbefalte innlegg

hei, planlegger å kjøpe ny PC snart og lurer på om denne er god til de fleste nye spill, setter ikke ekstremt høye krav men forventer high, very high på crysis. forventer også at den skal takle de fleste nye spill altså. jeg skal da ha 9800GTX istedenfor 9800GT, G.SKILL RAM istedenfor standard, 64-bit vista istedenfor 32-bit og 24 tommer skjerm istedenfor 22. noe annet jeg bør endre på/ikke trenger så vær så snill og fortell meg :) takk for hjelp

Link: http://multicom.no/SystemConfigurator.aspx...9;c:100584;fl:0

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
setter ikke ekstremt høye krav men forventer high, very high på crysis.

Vell... Da setter du i mitt syn høye krav. Crysis krever overdrevet mye av skjermkortet, og du kan egentlig bare glemme å kjøre Crysis på high med et GeForce 9800GTX skjermkort.

Til ytelse i spill, vil du være mer tjent med NetShop's DinSide.no PC

http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=106517

Dog vil selv denne slite med Crysis på high setting, selv om den vil gjøre det et hakk bedre enn GeForce 9800GTX skjermkortet.

Lenke til kommentar

ser ut som HD4870 skal kjøre crysis ganske smooth på very high

En video på YouTube som hakker gir ikke et godt bilde av hvor bra spillet fungerer i praksis.

-----

Jeg ville nok sett på Radeon HD 4870 og lest litt tester av det.

Angående bygging så vil jeg anbefale det, det er relativt enkelt og veldig lærerikt. Har du ikke gjort det før så er det gjort unna på noen få timer. Og støter du på problemer så er det bare å spørre på forumet, og eller sende meg PM.

Mvh,

efikkan.

Lenke til kommentar

ser ut som HD4870 skal kjøre crysis ganske smooth på very high

En video på YouTube som hakker gir ikke et godt bilde av hvor bra spillet fungerer i praksis.

-----

Jeg ville nok sett på Radeon HD 4870 og lest litt tester av det.

Angående bygging så vil jeg anbefale det, det er relativt enkelt og veldig lærerikt. Har du ikke gjort det før så er det gjort unna på noen få timer. Og støter du på problemer så er det bare å spørre på forumet, og eller sende meg PM.

Mvh,

efikkan.

skal se på det,men bygger kun om jeg ikke får skaffet en ferdigbygd til påske, vet ikke om jeg får tid til å bestille deler og bygge ferdig pc'n før påske.. hvis jeg ikke får skaffet pc i det hele tatt må jeg ha med laptop på TG.. og hvor teit er ikke det...

Lenke til kommentar

hva syntes dere om dette oppsettet, til en god allround pc. noe jeg absolutt bør legge til?

1 stk. Netshop Miditower,"Telamon II", sort med kortleser og LCD display (På lager 100+)

1 stk. LC Power 550W "Super Silent - Black" 12cm vifte (På lager 20+)

1 stk. ASUS P5Q Deluxe, P45, Socket-775, DDR2 ATX, 2xGbLAN, Firewire, 3xPCI-Ex(2.0)16 (På lager 5)

1 stk. Intel Core 2 Duo E8400 3.0GHz Socket775 6MB, BOXED m/vifte 1333Mhz (På lager 20+)

1 stk. Kingston Value Ram 4GB 800MHz DDR2 PC2 6400 Kit m/2stk matchede 2GB CL5 (På lager 13)

1 stk. Western Digital 640GB S-ATA II 7200 RPM Caviar Special Edition 16MB cache (På lager 4)

1 stk. Club3D HD4870 OC 512 MB GDDR5 PCIe 2.0 ATI RV770 XT, GS800 MHz, 2xDVI,HDMI (Ubekreftet 17.03.2009)

1 stk. Optiarc / NEC DVD-brenner AD-7220S-0B SATA Dual layer, sort bulk (På lager 20+)

1 stk. Creative SB X-Fi Xtreme Audio Retail 7.1 surround, PCI, 24bit, 108db (På lager 2)

1 stk. Labtec Stereo høyttalere Pulse-685 5.1 Høyttalere (På lager 12)

1 stk. MIST tastatur, "Oghma", Aluminium, Sort (På lager 100+)

1 stk. Logitech G5 Laser Gaming Mouse (BLÅ) USB, 2000dpi (2007 verson) (På lager 20+)

1 stk. Microsoft Windows Vista Home Premium OEM Norsk versjon 64-bit DVD-versjon, SP1 (På lager 19)

1 stk. Samsung 22" LCD WIDE T220 ROSE BLACK 1680x1050,20000:1, 2ms, VGA/DVI (På lager 20+)

1 stk. Netgear WG311IS 11G PCI Trådløst nettverkskort for PCI 54mbps (På lager 6)

1 stk. Multikortleser 3.5" USB2 sort CF I/II,SM,MMC/SD,MS,xD (bulk) (På lager 100+)

takk for svar :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...