LarsRoger Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Harddisken min er en 500Gb, Men er veldig full. ( 2-3 GB igjenn). Jeg åpnet endel programmer og fikk bsod. Og siden jeg ikke har endret instillingene så restarter pcen før jeg får se hva som står der. Når jeg prøvde å restarte den for 3 gang så kom jeg helt til der windows loadet. ( Der hvor logoen er ). Der står den og laster og kommer ingen vei. Så jeg prøvde å kjøre windows instalasjons cden for å reparere det, men det ser ut til at jeg har glemt admin passordet siden jeg aldri har brukt det siden opprettelsen ( 2år siden). Jeg venter ny harddisk på posten imorgen, men trenger pcen ikveld. Jeg kjører Windows xp S3. Noen forslag? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Hold inn / trykk gjenntatte ganger på F8 under oppstart, velg sikkerhetsmodus og start å slette filer når du kommer inn. Lenke til kommentar
LarsRoger Skrevet 14. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2009 Hold inn / trykk gjenntatte ganger på F8 under oppstart, velg sikkerhetsmodus og start å slette filer når du kommer inn. JEg har prøvd det, det ender med at det står en strek oppe i venstre hjørne å blinker. Er dette fordi jeg har for liten plass på harddisken min så pcen ikke greier å starte? Eller er det driverfeil etc? Takker for svar. Lenke til kommentar
SkoMedHull Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 For fremtiden vil jeg anbefale å alltid ha ca 15% med ledig plass på harddisken, så slipper du tilsvarende tull som dette, hehe. En løsning kan være å starte et live OS, altså et operativsystem som ligger på en minnepenn eller en cd og ikke trenger å innstalleres. Dette burde funke fint og du kan slette filer på harddisken herfra. Det finnes en hel drøss slike operativsystemer, google "live OS" og velg det du vil ha. Mvh Håkon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå