TurboHolte Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Hei, Har tenkt til å kjøpe meg en TV som jeg skal ha på rommet mitt. Den skal helst ikke være altfor dyr, ca: 3000 - Den behøver heller ikke være altfor stor. Takk for svar på forrhånd Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Du skal ha flat-tv? Aner du sånn ca. hvilken størrelse du ser for deg? Les gjerne dette. Endret 14. mars 2009 av :--{D Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Tenker meg at du vil ha en 32" til "gutte" rommet ditt.. Anbefaler på det sterkeste denne tv'en http://www.netshop.no/aspx/loginVnet.aspx?...amp;plid=110239 Har akk. samme tv til "gutte" rommet mitt Bruken den som tv så klart, pc skjerm og til X360 min.. Kan ikke klage. er stor fornøyd med tv'en Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Jeg kan anbefalle deg den her på der varmeste. Jeg har den selv og den funker utmerket til det meste. Jeg har testet den i med HD film og det visste seg og være drit bra. Prisen kommer på 3500,- kr MED frakt til Harstad. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Gi svar ka du kjøper Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 14. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2009 Okay , men jeg har ikke så veldig peiling på Tv'er. Er det STOR forskjell på kvalitet fra de som koster lite til de som koster mye. Skjønner at det selvfølgelig er litt forskel, men er det mye? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Jeg vil påstå de er like bra Men noen med skikkelig kunskap som kan bekrefte det jeg sier nu ?? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Okay , men jeg har ikke så veldig peiling på Tv'er. Er det STOR forskjell på kvalitet fra de som koster lite til de som koster mye. Skjønner at det selvfølgelig er litt forskel, men er det mye? Det kan være en god del. Jeg anbefaler virkelig å se litt på de i butikken før du eventuelt kjøper noe usett fra nettet. Endret 14. mars 2009 av :--{D Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Anbefaler på det sterkeste denne tv'en http://www.netshop.no/aspx/loginVnet.aspx?...amp;plid=110239 Der står det: Dette produktet er utgått. Dessverre, for Tatungs 32" er gode TV-er i sin prisklasse. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Anbefaler på det sterkeste denne tv'en http://www.netshop.no/aspx/loginVnet.aspx?...amp;plid=110239 Der står det: Dette produktet er utgått. Dessverre, for Tatungs 32" er gode TV-er i sin prisklasse. Oi. haha lå ikke merke til Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Jeg vil påstå de er like bra Men noen med skikkelig kunskap som kan bekrefte det jeg sier nu ?? Det er stoor forskjell på de fleste billige Tv'er og de dyre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Ja, det vet jeg, men mente jo den Tatung 32" og Teco" sin .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå