r2d290 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Hallo Mener å ha hørt at d-link har kommet med en firmware eller noe som gjør at man kan bruke routeren som en slags fildelingsserver for nettverket hvis jeg kopler til en ekstern harddisk. Noen som evt. vet hvordan dette gjøres? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 Ingen som vet noe? Evt. hvordan kople til en printer rett til usb-porten? Lenke til kommentar
Nesjen92 Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Ingen som vet noe? Evt. hvordan kople til en printer rett til usb-porten? Er litt usikker , men trur eg huksa at eg las at det ikkje funka me hardisk.. Printer veit eg ikkje. Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Det stemmer, jeg oppgraderte firmware og aktiviserte USB SharePort på min DIR-655 for flere uker siden. Løsningen er ikke rask (prøvde med Maxtor og WD ekstern harddisk samt USB 2.0 minnepinner) systemet gir kun en bruker tilgang til disken om gangen. Bruker den nå kun med sentral minnepinne. Firmware og programvare lastes ned fra D-Link: http://www.dlink.no/cs/Satellite?c=TechSup...-NO%2FDLWrapper Endret 17. mars 2009 av froggyler Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 Takk skal du ha. Tester det ut nå Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Tror du kan oppdatere oss om det funka med å pluggen usb-printeren rett i routeren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå