Initium Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Som topic nevner, jeg trenger denne funksjonen, ifbm bruk av en sånn 9 eller 10" pc i bilen. Forstår dette er noe som enkelte leverandører av grafikkort har. Bla a har min EEEbox denne funksjonen. Åssen kan jeg vite hvem som har denne funksjonen egentlig ? Nettbutikk-kundesenterne har knapt hørt om det engang... Er vel en maskin i midlere prisklasse som er aktuell for meg, gjerne Lenovo Idepad. ( eneste grunn til skepsis til denne, er dårlig batterlilevetid ift andre... ) Initium Lenke til kommentar
Initium Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 er det virkelig ingen som har vært borti dette ? Er min forklaring så elendig ? Initium Lenke til kommentar
Nothingman Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 eee901go har hvertfall denne muligheten - antar at det er på resten av 901-serien også. Ellers er vel dette stort sett mulig på alle pcer - er vel skjermkortdrivern som avgjør Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Det er mulig å gjøre i software på absolutt alle maskiner... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå