ØrjanM Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Jeg lurer på hvordan hovedkort jeg skal kjøpe for at ikke de nyeste spillene mine ikke skal hakke??? Et skitbra spillehovedkort!!! Lenke til kommentar
B|2bb3r Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 et hvilket som helst hovedkort som støtter nyere teknologi. Det er ikke Hovedkortet i seg selv som får spillene til å hakke, det er hovedsakelig, CPU(prosessor), minne og skjermkort. Det du må passe på er at du kjøper et hovedkor som støtter de nyere CPU'ene. Det gjør igrunn de fleste hovedkort som er til salgs i dag. Lenke til kommentar
ØrjanM Skrevet 24. april 2003 Forfatter Del Skrevet 24. april 2003 Jeg har en P 2.4ghz prosessor, et geforce 64mb kort men nyere spill som har krav på 2 ghz hakker Vet du???? Hvilke hovedkort anbefaler du meg å kjøpe??? Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Jeg har ikke sett noen spill som har krav på 2 ghz.... kjøp deg ett bedre skjermkort heller ett Radeon 9500 pro eller non pro med 128 mb ddr minne Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Er nok skjermkortet som er flaskehalsen... kjøper du et bedre et vil du nok merke stor forskjell. Er det forresten Geforce 2 mx, Geforce 2, Geforce 4mx eller Geforce 4 ti? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå