thrice Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Dette triste livet med innleveringer gjør at jeg er nødt til å sitte inne å gjøre ferdig en oppgave om politisk kommunikasjon med fokus på utvikling av politiske valgkampanjer. I tillegg til dette 'sløser' jeg tid med å sitte på forumer, drikke kaffe og høre på Miles Davis, istedenfor å stikke på byen. Hva sysler dere forumsfolk med i kveld? Endret 13. mars 2009 av thrice Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Hmmm, denne fredagen har jeg sett film, tv, hørt på musikk, spist og såvidt begynt å øve til en prøve på mandag...Så relativt sløvt på denne kanten Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Loker i godstolen med laptopen og Lupe Fiasco på ørene. Det duger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Lader opp til i morgen. Spiller gather sammen med noen kompiser akkurat nå, så i pausene sitter jeg her på diskusjon. Kom hjem fra fjellet idag, så idag har jeg bare tatt det helt med ro, men ellers på fredager så er jeg ute sammen med kompiser eller stikker til noen venner å ser film o.l. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Kjæresten min sovna Og jeg er ikke trøtt, så... hmm Lenke til kommentar
thrice Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2009 Jeg er på jobb. ;D Hva jobber du som? Håper du får et bra tillegg får jobbe kveld på en fredag. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Fordi etter en travel uke er det godt å sitte inne og ikke gjöre en drit. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Er sykemeldt, og sjer ingenting i bygda i kvell Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Fordi etter en travel uke er det godt å sitte inne og ikke gjöre en drit. Du tok ordene ut fra kjeften min. High five! Lenke til kommentar
Myrstad Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 jeg sitter og venter til jeg skal på gardermon og dra til grancanaria Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Jeg er på jobb. ;D Hva jobber du som? Håper du får et bra tillegg får jobbe kveld på en fredag. "På jobb" eller på forumet? Selv har jeg vært med noen kamerater inntil nå nylig. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Bor laaangt unna sivilisjasjon, uten lappen, men med foreldre som ikke gidder kjøre meg noen steder Lenke til kommentar
formann Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Drikker Gin&Tonic mens jeg jobber meg igjennom alle låtene på spotify. Tenkte jeg skulle høre igjennom alle låtene de har å tilby. Bortsett fra det så er jeg i gang med å laste ned Sun Solaris 10 for å teste litt i VMware. Jeg har også et halvt øye på forumet til XtremeSystems, men prøver så godt jeg kan å la vær. Koster så inne i helvete å være hekta på OC, så jeg prøver å ungå det nå som jeg har flink i flere år Lenke til kommentar
thrice Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2009 Drikker Gin&Tonic mens jeg jobber meg igjennom alle låtene på spotify. Tenkte jeg skulle høre igjennom alle låtene de har å tilby. Bortsett fra det så er jeg i gang med å laste ned Sun Solaris 10 for å teste litt i VMware. Jeg har også et halvt øye på forumet til XtremeSystems, men prøver så godt jeg kan å la vær. Koster så inne i helvete å være hekta på OC, så jeg prøver å ungå det nå som jeg har flink i flere år Det hørtes latterlig godt ut nå. Hvilken gin? Lenke til kommentar
formann Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Drikker Gin&Tonic mens jeg jobber meg igjennom alle låtene på spotify. Tenkte jeg skulle høre igjennom alle låtene de har å tilby. Bortsett fra det så er jeg i gang med å laste ned Sun Solaris 10 for å teste litt i VMware. Jeg har også et halvt øye på forumet til XtremeSystems, men prøver så godt jeg kan å la vær. Koster så inne i helvete å være hekta på OC, så jeg prøver å ungå det nå som jeg har flink i flere år Det hørtes latterlig godt ut nå. Hvilken gin? Bombay Sapphire 50%, selvsagt PS: Og naturligvis med Schweppes Indian Tonic Water, med ekte Kinin. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Sitter inne fordi jeg syk og hoster =) Lenke til kommentar
sandydandy Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Jeg skulle liksom være i seng nå, ettersom jeg skal på jobb i morgen. Men den slags planlegging fungerer jo aldri, så Lenke til kommentar
thrice Skrevet 14. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2009 Drikker Gin&Tonic mens jeg jobber meg igjennom alle låtene på spotify. Tenkte jeg skulle høre igjennom alle låtene de har å tilby. Bortsett fra det så er jeg i gang med å laste ned Sun Solaris 10 for å teste litt i VMware. Jeg har også et halvt øye på forumet til XtremeSystems, men prøver så godt jeg kan å la vær. Koster så inne i helvete å være hekta på OC, så jeg prøver å ungå det nå som jeg har flink i flere år Det hørtes latterlig godt ut nå. Hvilken gin? Bombay Sapphire 50%, selvsagt PS: Og naturligvis med Schweppes Indian Tonic Water, med ekte Kinin. Favoritten min Tanqueray er heller ikke så ille. Har du prøvd den? Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Men pokker da, jeg var da ute forrige helg. En gang i måneden på byen er mer enn nok for min del. Folk kunne jo begynne å tro at jeg var sosial eller noe... Det skal jeg ikke ha noe av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå