Gå til innhold

Hvorfor sitter dere inne på en fredagskveld?

thrice

Anbefalte innlegg

Dette triste livet med innleveringer gjør at jeg er nødt til å sitte inne å gjøre ferdig en oppgave om politisk kommunikasjon med fokus på utvikling av politiske valgkampanjer. I tillegg til dette 'sløser' jeg tid med å sitte på forumer, drikke kaffe og høre på Miles Davis, istedenfor å stikke på byen.

Hva sysler dere forumsfolk med i kveld?

Endret av thrice
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349

Lader opp til i morgen.

Spiller gather sammen med noen kompiser akkurat nå, så i pausene sitter jeg her på diskusjon.

Kom hjem fra fjellet idag, så idag har jeg bare tatt det helt med ro, men ellers på fredager så er jeg ute sammen med kompiser eller stikker til noen venner å ser film o.l.

Lenke til kommentar

Drikker Gin&Tonic mens jeg jobber meg igjennom alle låtene på spotify. Tenkte jeg skulle høre igjennom alle låtene de har å tilby.

Bortsett fra det så er jeg i gang med å laste ned Sun Solaris 10 for å teste litt i VMware.

Jeg har også et halvt øye på forumet til XtremeSystems, men prøver så godt jeg kan å la vær. Koster så inne i helvete å være hekta på OC, så jeg prøver å ungå det nå som jeg har flink i flere år :dontgetit:

Lenke til kommentar
Drikker Gin&Tonic mens jeg jobber meg igjennom alle låtene på spotify. Tenkte jeg skulle høre igjennom alle låtene de har å tilby.

Bortsett fra det så er jeg i gang med å laste ned Sun Solaris 10 for å teste litt i VMware.

Jeg har også et halvt øye på forumet til XtremeSystems, men prøver så godt jeg kan å la vær. Koster så inne i helvete å være hekta på OC, så jeg prøver å ungå det nå som jeg har flink i flere år :dontgetit:

Det hørtes latterlig godt ut nå. Hvilken gin? :)

Lenke til kommentar

Bombay Sapphire 50%, selvsagt ;)

PS: Og naturligvis med Schweppes Indian Tonic Water, med ekte Kinin.

Lenke til kommentar

Bombay Sapphire 50%, selvsagt ;)

PS: Og naturligvis med Schweppes Indian Tonic Water, med ekte Kinin.

:cool: Favoritten min

Tanqueray er heller ikke så ille. Har du prøvd den?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...