_M@ts_ Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Hei Har et spørsmål. I denne tråden sier en fyr "The bugbear for me with the LG is no audio out on phono jacks - just headphones and optical". Hva menes med det? Hvis jeg skal koble til et lydanlegg, er det noe jeg må tenke på da? Takk! Endret 13. mars 2009 av _M@ts_ Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Hvis du har surroundforsterker med optisk digitalinngang, kopler du en toslink-kabel fra den optiske utgangen på TV-en til inngangen på forsterkeren. Hvis forsterkeren din ikke har digitalinngang, går det an å bruke hodetelefonutgangen, men vær forsiktig å ikke sett volumet på TVen for høyt. Lenke til kommentar
_M@ts_ Skrevet 14. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2009 Så man bruker altså bare forskjellige in/utganger. Men at han sier no audio out on phono jacks, er det vanlig eller hva er fordelene/bakdelene? Litt OT kanskje. Jeg er ny på dette feltet så vet ikke mye om det. Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Du kan ikke få lyd ut fra TVen via kabler som dette: Det må sies å være en ulempe, men at det rammer deg er ikke sikkert. Endret 15. mars 2009 av Mks1001 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå