isprins Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 http://www.nettavisen.no/utenriks/article2573794.ece Helt forferdelig Faren har helt klart brudt våpenlåven. Får håpe at noe slikt aldri skjer i norge! Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Hva vil du egentlig at vi skal diskutere? Eller hva vil du frem til? Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 "Jeg er lei av dette forferdelige livet" Lenke til kommentar
thrice Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Helt klart voldelige dataspill.... Lenke til kommentar
isprins Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2009 Kune det ha vært oppdaga på forhånd og stoppa før folk ble drept ? "Plukket ut kvinner og jenter Spekulasjonene rundt motivet for skolemassakren raser i tyske medier. Et motiv skal være at Tim Kretschmer ble avvist av en jentevenn. Det blir også poengtert at nesten alle ofrene var kvinner og jenter. Åtte jenter og én gutt ble skutt inne på den videregående skolen Albertville. I tillegg ble tre kvinnelige lærere skutt og drept av Kretschmer før han fortsatte massakren på flukt fra politiet og drepte ytterligere tre personer. - Det er påfallende at de fleste ofrene var jenter og kvinner, sier innenriksminister i Baden-Wuerttemburg, Heribert Rech, som ikke ønsker å spekulere på motivet, melder BBC." Kunne det ha vært hindret vis han hadde kunnet PUA? Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Mannfolk er fæle. Unnskyld? Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Mannfolk er fæle. Kvinnfolk er fæle som får menn til å bli fæle. Det er fælt at de ikke kunne vært mindre fæle mot han. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Kunne det ha vært hindret vis han hadde kunnet PUA? Jeg håper dette var ment som en spøk? En person som er så forstyrret at han finner det for godt å drepe 8 stk trenger noe langt mer enn PUA for å ikke 'eksplodere' en eller annen gang i livet. Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Mannfolk er fæle. Kvinnfolk er fæle som får menn til å bli fæle. Det er fælt at de ikke kunne vært mindre fæle mot han. Kunne ikke sagt det bedre selv. Takk for backup. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Haha, dere er så søte <3 Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Minner litt om et terroranslag med en annen Satan, men ja.. nytelse er en faktor som spiller inn her. Lenke til kommentar
formann Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Mannfolk er fæle. Det er du også ... god damn. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Hallo, denne tråden handler ikke om meg, men om fæle mannfolk. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 http://www.nettavisen.no/utenriks/article2573794.eceHelt forferdelig Faren har helt klart brudt våpenlåven. Får håpe at noe slikt aldri skjer i norge! Fordi det vestlige velferdssamfunnet skaper sosiale tapere uten noe mer å tape. Har du ikke mer å tape, hvorfor skal du da bry deg? Jeg blir overrasket om jeg lever til forventet levealder for en mann i Norge og dette ikke skjer her også. Hallo, denne tråden handler ikke om meg, men om fæle mannfolk. Mer om de store mangler ved det vstlige velferdsamfunnet der matrialsimen er dyrket til fulle... Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Denne tråden stenges da vi allerede har en aktiv tråd i Politikk og Samfunn her. Dette innlegget er OT og skal ikke kommenteres, reaksjoner på moderering tas på PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg