Gå til innhold

Kva skjedde med Fantonald? (PKNA)

Anbefalte innlegg

Snakker ikkje om dei gamle som av og til dukket opp i pocket osv, men om dei litt djupare som hadde eige blad ein gang i tida. Husker eg digga det når eg var liten, synd det forsvant.

Nokon som veit kvar det blei av, og om det er nokon plassar det er mulig å lese det på internett?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig med deg, husker jeg likte Fantonald ganske godt når jeg var liten. Har ikke sett det i noen butikker jeg har vært innom, og jeg prøvde å finne ut om det var noen steder på nettet der en kunne lese det online, men fant ingenting desverre.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest Slettet-lQle7N2M

Jeg husker også denne serien veldig godt fra jeg var mindre, genial serie. Har lett litt etter et sted man kan få kjøpt serien, helst på norsk. Eventualt på engelsk, siden jeg antar at serien ikke orginalt var norsk.

Jeg skal lete mer og poste her hvis jeg finner noe, venligst gjør det samme hvis noen andre finner noe.

Lenke til kommentar

En tur innom wikipedia viser til at forfatterne begynte å gå tom for idéer pluss at det begynte å bli pent bra med plothull. De prøvde seg på en reset ved å skru tilbake tiden, men den nye serien ble mottatt med ganske blandet kritikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...