Gjest Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Hei! Kom nettopp over at iTunes 8.1 er lansert, så hvorfor ikke ha en diskusjons tråd =) LAST NED 8.1 Regler: Det skal kun stilles enkle spørsmål, utover det skal det tas i egen tråd! Vi følger forumets retningslinjer som vanlig! La diskusjonen starte! Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Store forandringer? Har ikke tid til å fikle med dette akkurat nå. Lenke til kommentar
petter268 Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Er det noen forskjell på de forskjellige itunes programmvarene i det hele tatt? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Etter mitt syn er det kun er små endringer fra gang til gang. Eneste jeg husker som var verdt å få med seg med tanke på forandringer, var da de innførte genius. Om ikke iTunes har forbedret seg kraftig til Windows, kommer jeg til å fortsette med MediaMonkey som bibliotek og iTunes til iPod-sync. Tregere program til Windows skal man se langt etter. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Dette er mac-forumet, så hvordan iTunes gjør seg i Windows har ikke stor relevans. Uansett ser det ut som dette er kun en mindre oppdateringer med få nye funksjoner. In addition, iTunes 8.1 provides many other improvements and bug fixes, including: • Supports syncing with iPod shuffle (3rd generation). • Allows friends to request songs for iTunes DJ. • Adds Genius sidebar for your Movies and TV Shows. • Improves performance when downloading iTunes Plus songs. • Provides AutoFill for manually managed iPods. • Allows CDs to be imported at the same sound quality as iTunes Plus. • Includes many accessibility improvements. • Allows iTunes U and the iTunes Store to be disabled separately using Parental Controls. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Dette er mac-forumet, så hvordan iTunes gjør seg i Windows har ikke stor relevans. Det la jeg ikke merke til. Hoppet rett inn fra forsiden. Beklager. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Så de har økt kvaliteten på rip? Det kan jeg like. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Nei, men det er eit nytt alternativ med betre kvalitet for dei som ikkje bryr seg om kvalitet, eller har liten plass. Er du ute etter den beste kvaliteten er det lossless som gjeld. (Innlegget er noko satt på spissens.) Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Artig. Jeg syns bare det er flott at de har økt kvaliteten noe. Jeg ripper ikke uansett, så egentlig påvirker dette min hverdag minimalt. Endret 14. mars 2009 av Mimir Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Artig. Jeg syns bare det er flott at de har økt kvaliteten noe. Jeg ripper ikke uansett, så egentlig påvirker dette min hverdag minimalt. Hvordan får du da alle CD-ene du kjøper inn på Macen og iPoden? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 CD = Stereo. Nedlastede = Mac. Så enkelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå