Gå til innhold

Er deler av Steven Seagals The Foreigner filmet i Norge?

Beatnut

Anbefalte innlegg

Så The Foreigner med Steven Seagal på TV3 i kveld. Kvaliteten på filmen, skuespillerprestasjoner og sånt er det vel ikke noe vits å diskutere mtp hvem som har hovedrollen, men den var nå tidtrøyte. Uansett, i filmen nevnes både Norge og Danmark. Flere av personene skal også tilsynelatende være danske uten at det egentlig begrunnes særlig.

På slutten av filmen er de en liten stund i Norge. Påståelig i hvertfall. Ut i fra naturen og huset tenker jeg at det ligner mer på Danmark/Tyskland/Polen med relativt flatt terreng og litt skog. Bygningen er også noe som jeg ikke nødvendigvis forbinder med Norge. Men så kjører de en gammel veteran MAN lastebil med, hva det ser ut for meg, DK-skilter. Norskt registreringsnummer altså.

Hvis jeg skulle gjette på steder iNorge ville jeg sagt Sessvoll/Gardermoen eller deromkring ut i fra det lille av terrenget jeg kunne se.

Men mitt egentlige spørsmål er om noen faktisk vet om det er i Norge og eventuelt hvor.

Har allerede google dette. Står ikke nevnt Norge som innspillingssted på IMDB.com. Eneste årsaken til at jeg begynner å lure er DK-skiltene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...