tk1482 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Prøver meg her på bildekritikken. Bildet er forøvrig ikke redigert i noen større grad enn at jeg har gjort det svarte skapet bak slangen helt svart. Endret 13. mars 2009 av tk1482 Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Utrolig stilig bilde! Skal jeg være ekstremt pirkete er det eneste jeg har å si er at jeg syns kanskje at hodet og der slangen kveiler seg sammen konkurrerer litt vel mye om oppmerksomheten. Lenke til kommentar
JEBauge Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Veldig bra bilde. Jeg likte det umiddelbart. Personlig ville jeg forsøkt å beskjært bildet litt; jeg ville tatt bort en del av toppen, og bittelitt av bunnen. Er ikke sikker på om dette gjør bildet bedre, men jeg ville forsøkt og sett om det gav mer naturlig oppmerksomhet til hodet... Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Stilig ! Den blanke delen som den henger på helt til venstre i bildet forstyrer noe, samt at posituren på kroppen til slangen ikke er helt ideel. Men ellers så syntes jeg det er ett bra bilde - sjelden å se andre med reptilbilder her inne Hvilken art ? For flere slangebilder : www.thorhakonsen.com Lenke til kommentar
celebos Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Dette bildet likte jeg. Har prøvd meg litt på å ta bilder av reptiler selv, men det er vanskelig å få tak i reptiler. Har vært en tur i reptilparken i Oslo men der er det ikke akkurat ideelt til å fotografere. Likte komposisjonen godt. Det eneste jeg tenkte da jeg så det var å sette opp kontrastene litt? Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Litt Off-topic Har vært en tur i reptilparken i Oslo men der er det ikke akkurat ideelt til å fotografere men, er ikke helt enig i deg der - en stor del av mine bilder er nettop fra Oslo Reptilpark Lenke til kommentar
celebos Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 enda mer off-topic. Har bare vært i reptilparken en gang og det var under foring. Det er jo fint lys osv. på reptilparken, men den dagen jeg var der avr det så mye folk så det var vanskelig å komme til. Jeg får ta meg en tur dit en helt vanlig dag. Hvor kan jeg se bildene dine ? Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) even more off-topic : bildene mine kan du se på hjemmesiden min, som står i mitt første innlegg i denne tråden, samt i signaturen min ..samt flickren min : www.flickr.com/photos/thorhakonsen Endret 14. mars 2009 av ThorEH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå