p0pc0rn Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Under installsjon av et spill så leste ikke cd-rom'en installasjonscd nr.2 er det noen som kan ha noe peiling på hvorfor det? Noen forslag til hva jeg kan gjøre for og finne ut hva som er feil eller hvordan jeg fikser det? Har et inlegg angående dette problemet i en annen tråd men det ble kanskje litt langt og komplisert så har forkortet og formidlet på en bedre måte i denne tråden. På forhånd takk Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Dette er ikke feil på CD-ROM'en hvis den leste fra CD1 og ikke CD2 slik jeg har forstått =) Da er det CD problem Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Av og til må du åpne (altså dobbelklikke) på CD 2 og trykke "OK" og fortsette. Altså når du skal velge ny cd --> browse --> dobbelklikk på ikonet for CD 2 --> OK. Klarer den å lese CD 1 og ikke CD 2, må det være noe feil med CD 2. Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 14. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2009 Dette er ikke feil på CD-ROM'en hvis den leste fra CD1 og ikke CD2 slik jeg har forstått =)Da er det CD problem Tror ikke det. For jeg har en bærbar maskin også så jeg prøvde og installere spillet på den og da leste den begge platene og fikk installert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå