Steamed Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Hvordan kan jeg sperre av nettet, slik at man f.eks ikke kan være innpå etter klokka 22.00 Jeg kan det, men ingen andre ? Ruteren er en SpeedTouch tror jeg... Har ikke så mye peiling. Lenke til kommentar
Steamed Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2009 Forklarte sikkert litt dårlig. La oss si jeg har en sønn. Han sitter på dataen etter leggetid. Jeg vil sperre av nettet, slik at han ikke kan sitte innpå etter en bestemt tid (f.eks 22:00) Hvordan sperer jeg av hans internet tilgang, men ikke min ? Lenke til kommentar
slett meg! Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Det går så vidt jeg vet ikke på speedtouch ruteren Lenke til kommentar
Steamed Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2009 Det går ! Jeg vet bare ikke hvordan ... Det er telenor, vis det har noe og si. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Hvis du vet det går, men ikke hvordan så anbefaler jeg deg å lese dokumentasjonen, da det helt sikkert står der. Lenke til kommentar
slett meg! Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Det nærmeste du kommer noe slikt du ønsker på den speedtouchen som telenor deler ut er parental control. Det eneste du kan gjøre der å blokere internettsider. Kjøp deg en ny ruter du, viss du ikke greier å styre ungene dine på vanelig måte. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Hva med å teste et programvare? Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 I en helt vanlig trådløs ruter fra f.eks. D-Link eller ZyXel kan du sette tidsintervall på brannmuren og om du vil stenge all trafikk i gitte tidsrom. Lenke til kommentar
slett meg! Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 I en helt vanlig trådløs ruter fra f.eks. D-Link eller ZyXel kan du sette tidsintervall på brannmuren og om du vil stenge all trafikk i gitte tidsrom. Ja, men det kan du ikke i denne Telenor ruteren. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Har løsning: Test min SpeedTouch selv og gjør slik: (Husk og ha satt passord på admin brukeren på ruteren for å hindre din sønn å besøke og skru av) Trykk "Toolbox" --> Trykk: "Firewall" --> Så ser øverst i høyre hjørne "Configure" klikk her. Velg "BlockAll" også kan ikke din sønn besøke noen nettsider ^^ Men dette må du sette manuelt før du/dere legger dere Endret 13. mars 2009 av Gjest Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 I en helt vanlig trådløs ruter fra f.eks. D-Link eller ZyXel kan du sette tidsintervall på brannmuren og om du vil stenge all trafikk i gitte tidsrom. Ja, men det kan du ikke i denne Telenor ruteren. Riktig, men en investering på hele kr. 299,- må da være overkommelig for sjelefreden? Så setter du den hersens Telenor-ruteren i bridge-mode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå