Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

klump under venstre testikkel

Gjest Guest_random_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_random_*

Hei.

Jeg har en klump under den venstre testikkelen. Den sitter ikke fast til testikkelen. Den er ca. halvparten så stor som testiklene mine. Det er som jeg har 2 å en halv testikkel :/

er dette normalt? er det en sykdom eller i verste fall kreft? :O

Takk for alle svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En ting: GÅ TIL LEGEN

Den klumpen kommer ikke til å bli mindre før du får den sjekket og slutter å tenke og kjenne etter. Bekymringer for slike ting er like greit å sjekke ut. Og du vil bli behandlet svært profesjonelt og det finnes ingen ubehagligheter med sjekken. Overhodet.

Så kom deg til doktoren.

Lenke til kommentar
Det er vertfall ikke bi-testiklene. det er bare en klump som henger ca 1cm under venstre testikkel, henger ikke fast til testikkelen på noen måte.

Da hopper du til legen en tur, så får du vite hva det er. De biter ikke, i alle fall ikke der nede. ;)

Neida, seriøst. Leger er profesjonelle, så hvis du er bekymret for å komme med understellet til legen, så kan du berolige deg selv med at de har sett slikt før. :)

Lenke til kommentar

Etter hva jeg har hørt vil kreftsvulster sitte testikkelen, ikke henge løst. Men gå til legen uansett og få sjekket det!

Skal jeg tippe vil jeg anta at det er snakk om "clogged plumbing". ;) Dvs. sædansamling. Det går over av seg selv som oftest ganske kjapt.

Men igjen; jeg er ingen lege. Gå og få det undersøkt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...