CorporalClegg Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Hei Da var tiden inne for å kjøpe inn ny skjerm! Har fra før av en LG L194WS, type billigste 19" jeg fant i Bodø fir et par år siden. Planen var å kjøre Dual screen og bruke denne som sekundærskjerm. Skjermen kommer hovedsaklig til å bli brukt til surfing, skole, litt spill og noe bilde og videoredigering. Jeg vil ha en skjerm med god bildekvalitet, da er det vel en fordel å ikke ha TN panel? (Er det vert prisøkningen?) Hvilket av de andre panelene er best? Størrelse 20"-22", min 1680*1050 helst 1920*1200 oppløsning (bildekvalitet er viktigere en oppløsning). Har ikke bruk for høyttalere. Gode justeringsmuligheter er ønskelig Det er ønskelig med godt design, men det forsvarer ikke en prisøkning på over 2-300 kr. Er villig til å strekke meg til 3300kr-3500, men da må det være en vesentlig ytelsesforbedring mot alternativ til 2500. Tusen takk! Ivar A Endret 13. mars 2009 av ravii Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 lenovo l220x er nok den beste 22" som fines, med både høy oppløsning og et panel (spva) som er overlegent 99% av alle 22" i dag (tn) Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 Lurer på om ikke 6ms responstid blir i meste laget? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå