Gå til innhold

Norske Talenter - Hvor er talentene?


heggheim1

Anbefalte innlegg

Etter og ha sett på norske talenter, hvor dem sender videre kids som har sjarmert dommerene med bare at dem er unger er smålig latterlig.

 

En som hadde selvkomponert sang, med gitarspilling og synging, som ikke kom videre pga stemmeskifte (selv om han sang veldig bra, med en utrolig spesiell stemme, som bare vil vokse)

 

så det jeg lurer på er egentlig, hvorfor dem sender videre små unger i et program dem faktisk vinner 300.000 og bil?

fantastisk dårlig prioritering, mange med talent som burde komme videre, så må vike pga unger som sjarmerer.

 

:thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

blir sint og skuffet når jeg ser på :O er jo flere der som burde kommet videre, i forhold til andre.. heller talentløse (?) barn , som kom videre. "small superstars" eller hva de kalte seg, hva i all verden ?? Greit, søte barn som kan danse en kort dans de har øvd på i 1 mnd kun for og delta i norske talenter. er jo SÅ mange andre som faktisk har drevet med noe lenge, som er flinke , men ikke kommer videre pga de ikke er like små å sjarmerende som de kidsa. SKUFFA :/:/

Lenke til kommentar

De små inderbarna som gikk videre var bare helt latterlig. Ut ifra det jeg så igår var det _mange_ som hadde mye bedre talent enn de. Jeg tror de barna gikk videre kun på grunn av at dommerne synes hun lille jenta var så søt og sjarmerende. Ikke var hun spesielt god til å danse heller, i forhold til hva som bør kreves for å komme til finalene i et slikt program. De fleste inderkids lærer å danse når de er små og derfor er det sikkert mange som er mye bedre enn henne til å danse.

Lenke til kommentar

Han var jo ganske flink ha med diablo-oppvisningen da. For ikke å snakke om gutten som sang opera. Men ellers var det litt tamt igår. Forøvrig synes jeg fyren som spilte gitar og sang sin egenkomponerte sang var ganske flink. Han hadde utviklingspotensiale, og sangen hans var fin (om enn kanskje litt rett fram med samme trøkk hele veien).

Lenke til kommentar

Helt enig med deg Heggheim1!

Jeg fikk vondt i magen da han gutten ikke kom videre. Han var jo så flink, i tillegg til at sangen var veldig bra :) De derre ungene, small superstars, var bare sjarmerende, de har jo ikke sjanse å vinne hele Norske Talenter etter min mening! Jeg synes dommerne må sjerpe seg litt, og ikke bare se etter sjarmerende personer, men også etter noen som virkelig har et TALENT!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...