Zoxom Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Hei, Jeg har tenkt til å kjøpe iPhone snart, når den kommer til telenor. Et spørsmål/problem jeg har er følgende: Jeg har en telefon som er bundet til Telenor, som har 12 mnd bindinstid. Jeg har fortsatt 9 mnd igjen på abn.... I sommer byttet jeg abn. , og da fikk jeg lov til å bytte til hva jeg ville, så lenge Telenor TJENTE på det(hadde bindingstid, som jeg har nå). Da er det vel sansynlig at jeg ikke må låse opp telefonen fra det gamle abn.? Telenor tjener jo mye mere på at jeg kjøper meg enn iPhone..! Glad for svar Lenke til kommentar
Bretteville Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Nå spørs det naturligvis når Telenor begynner å selge iPhone, men de kommer ikke til å la deg bryte abonnementet med 8-9 måneder igjen av bindingstiden, det kan jeg nesten garantere. Lenke til kommentar
Zoxom Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2009 Nå spørs det naturligvis når Telenor begynner å selge iPhone, men de kommer ikke til å la deg bryte abonnementet med 8-9 måneder igjen av bindingstiden, det kan jeg nesten garantere. Ja, men de burde lage en spesiell avtale som gjelder for iPhone, så lenge det er en så dyr telefon! Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Ja, men de burde lage en spesiell avtale som gjelder for iPhone, så lenge det er en så dyr telefon! Mange andre telefoner er vel så dyre som iPhone (HTC Touch HD, Sony Xperia o.l.) og de får ikke noen spesialavtaler, så dette kommer nok ikke til å skje. Lenke til kommentar
Zoxom Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 Ja, men de burde lage en spesiell avtale som gjelder for iPhone, så lenge det er en så dyr telefon! Mange andre telefoner er vel så dyre som iPhone (HTC Touch HD, Sony Xperia o.l.) og de får ikke noen spesialavtaler, så dette kommer nok ikke til å skje. Ja, det er sant... men fant en vei ut av det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå