Zic0 Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 Hei Jeg skal nå gå inn kjøp av 2-3 blazere. Har hovedsaklig tenkt meg en hvit, en svart og 3. fargen er jeg ikke enda sikker på. Jeg har funnet noen blazere jeg kan like: Den siste er jeg veldig usikker på (ser mer ut som jakke, men det så bra ut på en av bildene der personen hadde prøv) og ønsker egentlig helt hvit i en av de to øverste typene. Men spørsmålet er. Hvilke butikker i Oslo kan jeg ta titt på som har greit utvalg av blazere eller blazere jeg ser etter? Må ikke være alfor dyrt, men kan koste litt. Bildene der er tatt fra HMs kolleksjon, så jeg er klar over at de selger det der. Tenkte om det er noen andre steder også? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 'Må ikke være altfor dyrt, men kan koste litt' er en relativt diffus beskrivelse av budsjettet ditt. Forøvrig ser den hvite jakken ut som en lett fritidsjakke. Ontopic. Kan godt hende Zara har noe i en rimelig prisklasse. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 H&M har rimelige blazere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå