Gå til innhold

TV2s Tippeligamanager 2009! [Liga: diskusjon.no]

Latias

Anbefalte innlegg

Jeg har funnet en feil spillet. Står at fristen for å endre laget i runde 4 er 8/4 kl. 20.00, men Start - RBK begynte jo 18.00. Da er det bare å bytte inn de spillerne som får mest poeng i denne kampen før fristen går ut. :) Skal prøve å utnytte det. :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

24 poeng på tre spillere. 3 til Bananas, 8 til Trond Olsen, 13 til Tettey. Dummeste poengutdeling jeg har sett på lenge. Olsen blir byttet ut i første omgang, men får åtte poeng. Tettey scorer og spiller hele kampen og får kun 13...

Lenke til kommentar
De får uansett poeng hvis de starter, de tar ikke med hvis du blir bytta ut i kampen. Men de som blir bytta inn får ett poeng mindre enn hvis de hadde startet kampen.

Jeg vet jo det, men synes det er dumt at de har gjort det på den måten. At man får åtte poeng for å spille 40 minutter uten å gjøre en dritt er litt rart synes jeg.

Lenke til kommentar
Kan noen forklare hvorfor Bolanos fikk bare 3 poeng i går?

Bare 3 poeng? Synes det også er mye jeg. Jeg så ikke at han scorte eller hadde assist heller...

Burde kanskje ha fått minus for sin fine dive noen minutter før slutt. :)

Lenke til kommentar
Kan noen forklare hvorfor Bolanos fikk bare 3 poeng i går?

Bare 3 poeng? Synes det også er mye jeg. Jeg så ikke at han scorte eller hadde assist heller...

Burde kanskje ha fått minus for sin fine dive noen minutter før slutt. :)

Sett den flere ganger, og hvis du studerer stambeinet ser du tydelig at han sklir. Han setter bare nedi tuppen på skoen, og dermed får ikke knottene tak i den våte, sleipe gressmatta. Ikke rope han på straffe eller slår ut med armene heller. Hadde han vært en som filmer, hadde han i alle fall lagt seg mot Lyn da han ble kakket på nesten alene gjennom, men det gjorde han ikke. Så jeg tror ikke han er en sånn person.

Lenke til kommentar

Forslag til hvem jeg kan bruke isteden for Lustig i Runde 5 nå som han fikk det røde i dag ? :p forøvrig dårlig med bare 1 poeng på han!

EDIT: Oi oi, jenvt i Diskusjon.no ligaen gitt. ligger på andreplass *skryte skryte*

Endret av aritalo
Lenke til kommentar
Forslag til hvem jeg kan bruke isteden for Lustig i Runde 5 nå som han fikk det røde i dag ? :p forøvrig dårlig med bare 1 poeng på han!

EDIT: Oi oi, jenvt i Diskusjon.no ligaen gitt. ligger på andreplass *skryte skryte*

Sigurdsson på Brann har jo skjerpet seg ;) Han tok ihvertfall jeg :)

Lenke til kommentar

Er ikke så lurt å ha fire forsvarsspillere i TL. Dette er jo ligaen hvor alle slår alle, og der hvor de fleste slipper inn mål hver runde. Hadde jeg vært deg, hadde jeg kjørt med 3-4-3, evt. 3-5-2. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...