Latias Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2009 3 millioner for Bananas? Da tror jeg at jeg kjøper han. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 3 millioner for Bananas? Da tror jeg at jeg kjøper han. Det gjør du lurt i. Håper Marq blir erkært klar snart, så jeg kan sette han inn i stedet for Geir Ludvig. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Hvordan formasjoner bruker dere ? Er vel spissene som drar inn flest poeng. og Forsvarere til tider. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Får føye med at jeg spiller 4-3-3 Endret 28. mars 2009 av Daggis0 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Da var jeg også med, øvingsrunder er bare tøv, satser på å vinne dette her selv med null øving. Stiller i en sterk 4-4-2-formasjon med "four stoppers and two spisses" så dette går enten rett vest eller meget bra. Jeg har cirka null peiling på Tippeligaen sammenlignet med Premier League så dette går på magefølelse i samtlige posisjoner: K 5.0 RBK - Rune Jarstein F 3.0 LSK - Håvard Nordtveit F 4.5 TIL - Tore Reginiussen F 3.5 TIL - Miika Koppinen F 4.0 VIK - Ragnvald Soma M 5.0 STB - Johan Andersson M 4.5 RBK - Trond Olsen M 3.5 FFK - Kasey Wehrman M 3.0 IKS - Christian Bolaños A 5.5 STA - Daniel Nannskog A 4.5 MFK - Jose Mota TR 4.0 LSK - Henning Berg Laget mitt har et såpass originalt navn som "PSV Cannons" så bare pass dere. Endret 28. mars 2009 av PSV Lenke til kommentar
Manken Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Laget der ser ganske bra ut synes nå jeg . Lykke til da Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Jeg kjører 4 - 3 - 3, men kan tenke meg at 3 - 4 - 3 sanker endel poeng. Kan man spille 4 - 2 -4? Regner med at man ikke kan, men hvis jeg kunne fått enda en målscorer på spissplass så hadde jeg nok tatt det her rimelig greit. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Nei, man kan ikke spille med mer enn tre på topp, kan ikke spille med mer enn fire på midten heller, noe som er merkelig. Hadde tenkt å putte fem målkåte midtbanemenn på laget + Nannskog, men gikk ikke. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Da ville endelig TV2 la meg også få bli med. Her er laget: Nannskog - Ødegaard - Mota Wehrmann - Skjelbred - Huseklepp - Bolanos Lustig - Koppinen - Steenslid Perkins Manager: Grönhagen Nå skal det sankes poeng! Edit: Lagnavnet er Tippetipptipptipp. Edit 2: Endret litt på laget. Endret 2. april 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Det er bare så synd at alle skulle ha Bolanos etter at de fant ut at han bare kostet 3.0. Jeg tror uansett det lønner seg å kjøre i en formasjon med tre spisser hvis du ikke har en skikkelig målkåt midtbane. Det er dessuten supert hvis Huseklepp blir satset på som spiss i år, når jeg har han på midtbanen. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Det er dessuten supert hvis Huseklepp blir satset på som spiss i år, når jeg har han på midtbanen.Ja, finni noen spillere som er feil plassert på managerne, kan være positivt det. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Det er bare så synd at alle skulle ha Bolanos etter at de fant ut at han bare kostet 3.0. Enig. Håpte å være alene om å ha han, men nei da :!: Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Det er bare så synd at alle skulle ha Bolanos etter at de fant ut at han bare kostet 3.0. Ja, det er litt synd, men da blir det i hvertfall likt for alle Jeg tror uansett det lønner seg å kjøre i en formasjon med tre spisser hvis du ikke har en skikkelig målkåt midtbane. Fire i forsvar var uaktuelt med tanke på den fraværende stabiliteten i Tippeligaen. Defensiv trygghet der er det ikke akkurat mye av, så da ble det 3 i angrep siden det visstnok ikke går an å ha 5 på midtbanen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. april 2009 Forfatter Del Skrevet 5. april 2009 Myhre Reginiussen - Skjønsberg - Soma Gustavinho - Olsen - Tettey - Bananas Nannskog - Aarøy - Moa Ser at det var dumt å ha to Viking-spillere, men kunne ikke bytte dem ut fordi jeg allerede hadde brukt mine tre bytter. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 78 poeng med to spillere igjen. Har i hvert fall mer poeng enn folk som Mini, Thorstvedt, Carsten, Davy og Semb. De er faen meg dårlige til å være eksperter! :!: Lenke til kommentar
Manken Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Fy denne runden gikk dårlig. 65 poeng, med to spillere igjen. to tromsø spillere igjen. Så Tromsø får vinne! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 Litt dårlig terminliste-sjekking fra min side. Har Reginiussen og Moa på laget, og de skal jo møte hverandre. Scorer Moa, så holder jo ikke Reginiussen nullen, men hvis Tromsø greier å holde nullen, så får ikke Moa poeng da. :!: Lenke til kommentar
Manken Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Haha, sånn prøver jeg å passe på hele tida. Det er ikke alltid det går. og det ble enda vanskeligere når jeg plutselig hadde funnet ut at jeg hadde brukt 2 av de 3 byttene jeg kunne ta <.< Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Angrer på at det ble Lasse Staw som keeper. Han ble et wildcard på en måte. Angrer også på at Nannskog ble tatt av laget. Men to av de tre angrepsspillerne mine har fortsatt ikke spilt enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå