Manken Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 har både bananos, palmi, men har heller Olsen der. Hvordan har du satt opp spissene? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 har både bananos, palmi, men har heller Olsen der. Hvordan har du satt opp spissene? Har to spisser, men vurderer å bytte ut Moa. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Du kan vel ikke seriøst mene å ha sånt søppel på Topp Du har vel Rush, ocean, nannskog eller no sånt på den andre plassen ? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Du kan vel ikke seriøst mene å ha sånt søppel på Topp Du har vel Rush, ocean, nannskog eller no sånt på den andre plassen ? Har Moldskred og Mame Biram Diouf på topp nå Håpet på en god start av Moa, men ser dårlig ut atm. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Har nå 3 tre spisser jeg da Greier aldri å finne ut hvem som er best av Diouf'ene på Molde Lenke til kommentar
aritalo Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Ut med Moa og inn med Huseklepp for min del. Blir vel å bytte ut Skjelbred med Gustavino og putte Lustig i forsvarsrekka også ved å frigi en av mine 2 RBK'ere. Moa kommer nok ikke i form før om en måned eller to. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Hvorfor har jeg ikke fått poeng? Når du logger inn står det på runde tre, ta en tilbake så tror jeg det er riktig Fjernet Keller,kobayashi og Winsnes, og erstattet dem med Bananas, Palmason og Gustavino Om man får minuspoeng for filming, kommer Gustavinho alene til å gjøre at totalsummen går i minus... Lenke til kommentar
aritalo Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 btw, hvordan endrer man formasjon? jeg vil ikke kjøre 4-4-2.. og det står jeg ikke kan benytte meg av noe annet når jeg prøver å bytte ut en angriper med midtbane spiller for eksempel. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Du bare tar ut en midtbane spiller f.eks, så setter du inn en spiss. Hvis du da har 4-4-2 fra før. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 Tror ikke Bananas blir en stor spiller. Scorer maks 5-6 mål i løpet av hele sesongen. Er vel bedre å ha Gustavinho. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 for hva grunnlag har du for det du sier? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Tror ikke Bananas blir en stor spiller. Scorer maks 5-6 mål i løpet av hele sesongen. Er vel bedre å ha Gustavinho. Heller rykke ned med fair play, enn å overleve med bare filmere... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 Så du mener at Start rykker ned? Men poenget er jo å få mest mulig poeng. Er vel ingen som bryr seg om man har en filmer på laget, så lenge han sanker inn masse poeng. På spillet bruker jeg heller Gustavinho, men kan godt hende jeg heller hadde valgt Bananas irl. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Men poenget er jo å få mest mulig poeng. Er vel ingen som bryr seg om man har en filmer på laget, så lenge han sanker inn masse poeng. Uenig. Fair play er viktig for fotballen. Jeg kunne aldri vært supporter av et lag som Lyn, hvor 6 av spillerne legger seg med en gang de får sjansen. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Du sier du ikke ville ha støttet et lag uten fair play, men støtter et lag med Bernt Hulsker på likevel... Ja... Det gir jo mening. Endret 23. mars 2009 av Oppslagsverk Lenke til kommentar
Manken Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Man kan jo ikke slutte å holde med laget ditt som du antageligvis har holdt med siden du var liten bare fordi en tulling filmen for mye.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 Men poenget er jo å få mest mulig poeng. Er vel ingen som bryr seg om man har en filmer på laget, så lenge han sanker inn masse poeng. Uenig. Fair play er viktig for fotballen. Jeg kunne aldri vært supporter av et lag som Lyn, hvor 6 av spillerne legger seg med en gang de får sjansen. På spillet, altså. Er kanskje litt vanskelig å skjønne det når jeg ikke nevner det. Fair Play er vel ikke så viktig i spillet? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Ah, det forklarer saken Skriv det da!!! Lenke til kommentar
aritalo Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Gustavino filmer kanskje, men har troa på at han bøtter inn poeng på TL manager så da er det way to go! noen som fikk mer enn 92 poeng i runde2 ? Argh, irriterende at man ikke kan spille 4-5-1 jeg som ville ha palmason, sapara, gustavino, bolanas og huseklepp! sliter med å finne en bra spiss ved siden av Nannskog som jeg føler meg sikker på.. Occean høres bra ut, selvom jeg er fortsatt usikker, hva med Moldskred/Rushfeldt ? (RBK spissene er uaktuelle da jeg alt har 2 RBK spillere i laget) Endret 23. mars 2009 av aritalo Lenke til kommentar
Manken Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Hvorfor tror du han kommer til å bøtte inn så mye poeng enn andre? han scorer ikke heller så altfor mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå