Armageddon Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Var hvertfall det i fjor. Og det er det nå også tror jeg Jup. Det var vist det ifølge reglene. "Spillere/trener kan fritt skiftes ut inntil starten av Tippeligaen den 14. mars klokken 20.00.Etter dette tidspunkt, har du tre bytter per spillerunde." Lenke til kommentar
aritalo Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Registrerte nettopp mitt lag og ble med i privatligaen, fikk ingen poeng for første serierunde siden den alt er spilt, men gleder meg til fortsettelsen. Mitt lag er følgende. Moa - Nannskog Palmason - Sapara - Skjelbred - Bolanos Wallace - Nordtveit - Reginiusen - Stenslid Staw Trener: Henning Berg Etter å ha regnet ut ville dette laget fått 91 poeng i første runde (nå skal det sies at jeg hadde tenkt å bruke Lustig isteden for Stenslid, men det er jo kun max 2 spillere per lag så. ) men gleder meg som sagt til fortsettelsen og når alvoret begynner i runde 3. btw; bør jeg bruke Gustavino isteden for Moa? what u think? Endret 19. mars 2009 av aritalo Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Registrerte nettopp mitt lag og ble med i privatligaen, fikk ingen poeng for første serierunde siden den alt er spilt, men gleder meg til fortsettelsen. Mitt lag er følgende. Moa - Nannskog Palmason - Sapara - Skjelbred - Bolanos Wallace - Nordtveit - Reginiusen - Stenslid Trener: Henning Berg Etter å ha regnet ut ville dette laget fått 91 poeng i første runde (nå skal det sies at jeg hadde tenkt å bruke Lustig isteden for Stenslid, men det er jo kun max 2 spillere per lag så. ) men gleder meg som sagt til fortsettelsen og når alvoret begynner i runde 3. btw; bør jeg bruke Gustavino isteden for Moa? what u think? Du bør ha keeper? Lenke til kommentar
aritalo Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Du bør ha keeper? Woops, glemte det, har Staw som keeper.. hehe Endret 19. mars 2009 av aritalo Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Byttet ut begge VIF-spilelrne. Blir for dumt å ha slikt søppel på laget Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Skjer med TL-manager? Skulle logge inn og ble henvist til å registrere meg på nytt i MinFotball.no. Laget mitt må jeg mekke på nytt...hva skjer..gjort noe feil nå? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Hos meg dukker ikke innlogginsfeltene opp engang. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Samme her. samma hos flere som jeg kjenner også. Tror det må være noe feil med siden Lenke til kommentar
aritalo Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Da ønsker jeg alle lykke til da hovedrunden starter om 50 min, måtte beste lag racke opp flest poeng denne uka! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 Da ønsker jeg alle lykke til da hovedrunden starter om 50 min, måtte beste lag racke opp flest poeng denne uka! Okay? Denne runden er bare en prøverunde. Alvoret begynner ikke før neste runde. Lenke til kommentar
TolLefsa Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Pokker, jeg som tok bort Jan Gunnar far laget mitt Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 Slapp av, dette er bare oppvarmingsrunde. Lenke til kommentar
TolLefsa Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Ahh, glemte det av. Nå ble jeg i litt bedre humør. Endret 22. mars 2009 av TolLefsa Lenke til kommentar
Manken Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Det er jo litt konkuranse selvom det bare er prøverunde da.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Jeg har halve laget igjen, og har 44 poeng allerede Lenke til kommentar
Manken Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Daigo er helt klart ute av TL-manager laget mitt. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 54 poeng etter dagens kamper. Fire spillere i aksjon imorgen Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Hvorfor har jeg ikke fått poeng? Lenke til kommentar
Manken Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Tv2 liker deg tydeligvis ikke. Neida Jeg har fått 60 poeng idag, men bare 2 spillere i aksjon i morra. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Hvorfor har jeg ikke fått poeng? Når du logger inn står det på runde tre, ta en tilbake så tror jeg det er riktig Fjernet Keller,kobayashi og Winsnes, og erstattet dem med Bananas, Palmason og Gustavino Endret 22. mars 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå