Liddell Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Er det noen som har klart å se hvordan poengene kommer? Finner ikke oversikten. Det er tydeligvis annerledes enn i fjor. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg var best første runde Grattis med ledelsen Ligger nå på en svak 4. plass "/ Skal nok slå deg etterhvert Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Første og andre runde betyr ingenting da Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Er det noen som har klart å se hvordan poengene kommer? Finner ikke oversikten. Det er tydeligvis annerledes enn i fjor. Vi to ligger på delt sisteplass. Men det er fordi vi registrerte oss etter at runden begynte. Du finner oversikten på privatliga. edit: grats til sameboe med samlet plass nr. 666. Endret 16. mars 2009 av Armageddon Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) 64 poeng. Dette var bare oppvarming. Endret 16. mars 2009 av Latias Lenke til kommentar
Manken Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Er jo når 3. Serierunde starter at alvoret begynner Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg vil se hvordan man får poeng. Hva får man for scoring? Clean Sheet? Hva om en forsvarsspiller scorer? Lenke til kommentar
Manken Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 du trykker bare på regler og bettingelser på siden der. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2009 Er jo når 3. Serierunde starter at alvoret begynner Har ikke sagt noe annet. Jeg vil se hvordan man får poeng. Hva får man for scoring? Clean Sheet? Hva om en forsvarsspiller scorer? Poengstruktur Keeper: 3 poeng for å starte kampen 2 poeng for innbytte 5 poeng for å holde nullen 2 poeng for å slippe inn ett mål 0 poeng for å slippe inn to mål, deretter -2 poeng per baklengsmål 6 poeng for strafferedning 2 poeng for å vinne kampen 1 poeng for uavgjort -1 poeng for å tape kampen 4 poeng for målgivende pasning 6 poeng for scoring -3 poeng for straffebom -2 poeng for gult kort -5 poeng for rødt kort 1 poeng per mål laget scorer Forsvarsspillere: 3 poeng for å starte kampen 2 poeng for innbytte 4 poeng for å holde nullen 1 poeng for å slippe inn ett mål 0 poeng for å slippe inn to mål, deretter -1 poeng per baklengsmål 2 poeng for å vinne kampen 1 poeng for uavgjort -1 poeng for å tape kampen 4 poeng for målgivende pasning 6 poeng for scoring -3 poeng for straffebom -2 poeng for gult kort -5 poeng for rødt kort 1 poeng per mål laget scorer Midtbanespillere: 3 poeng for å starte kampen 2 poeng for innbytte 2 poeng for å holde nullen 1 poeng for å slippe inn ett mål 2 poeng for å vinne kampen 1 poeng for uavgjort -1 poeng for å tape kampen 3 poeng for målgivende pasning 5 poeng for scoring -3 poeng for straffebom -2 poeng for gult kort -5 poeng for rødt kort 1 poeng per mål laget scorer Angripere: 3 poeng for å starte kampen 2 poeng for innbytte 2 poeng for å vinne kampen 1 poeng for uavgjort -1 poeng for å tape kampen 3 poeng for målgivende pasning 5 poeng for scoring -3 poeng for straffebom -2 poeng for gult kort -5 poeng for rødt kort 1 poeng per mål laget scorer Trenere: 5 poeng for å vinne kampen 3 poeng for uavgjort 1 poeng for å tape kampen 1 poeng per mål laget scorer 1 poeng per mål scoret av innbyttet spiller 1 poeng for 0-2 kort til laget Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 68 poeng i første oppvarmingsrunde funker fett. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Da er jeg også med. Men man får 50 poeng. Får man bytte hver runde, eller nå man ta ut ett lag som på elitemanager, som man bruker hele året? Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg registrerte meg nettopp. Mitt lag: ------- Iversen - Ødegaard Hoset - Huseklepp - Gashi - Winsnes Dorsin - Jääger - Høgli - Skjønsberg -------------- Myhre Trener: Høgmo Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Da er jeg også med. Men man får 50 poeng. Får man bytte hver runde, eller nå man ta ut ett lag som på elitemanager, som man bruker hele året? Tror det er slik at du kan bytte spillere helt frem til 3 runde. Da kan du bare bytte tre spillere etter at overgangsvinduet er åpnet. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Ok, men stallen er er bare på 11 spillere? Eller er jeg helt på jordet? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 Kun 11 spillere, ja. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) en kamerat av meg sa at man kan bytte 3 spillere mellom hver serierunde. er det rikig ? Endret 18. mars 2009 av Daggis0 Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Var hvertfall det i fjor. Og det er det nå også tror jeg Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Hoseth faktisk... Når Molde scorer, pleier Hoseth å være innblandet. Ofte. Ikke et dumt valg det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå