Liddell Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Jøss, ikke så galt. Jarstein med 17 poeng, kunne vel fort endt opp med minuspoeng :!: Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2009 Jøss, ikke så galt. Jarstein med 17 poeng, kunne vel fort endt opp med minuspoeng :!: Og Soma skulle ha hatt mye høyere poengsum. Fikk minuspoeng, men skulle heller ha fått pluss for å score et mål. Fy faen, tapte minst 30 poeng til Bananas pga. Terje Hauge (var vel han?). Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Var Hauge ja Måtte jo rette opp det han gjorde mot RBK tidligere i sesongen Angrer litt på Bård. Tviler sterkt på vi holder nullen i Fredrikstad. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2009 Og det var bra du sa fra at Bananas blir borte denne runden. Ellers hadde jeg nok ikke tatt han ut. Trenger en til spiller fra Start, for Bananas går ut. Hvor faen er han Stokkelien eller hva han heter? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Jeg fikk rævva runde atter en gang, ut med Molde spillerne som har mistet piffen, inn med Odd og Brann folk Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Trenger en til spiller fra Start, for Bananas går ut. Hvor faen er han Stokkelien eller hva han heter? Mads er ikke der. Han er fortsatt i juniorstallen, fordi han ikke skal hentes opp før skoleåret er omme, slik at han kan ha litt fokus igjen på eksamener osv. Prøvde å sette han inn før kampene mot Odd og B/G, som ville gitt MASSE poeng, men fant ut at han ikke var med da. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2009 Oi, se hvem jeg fant da jeg oppdaterte siden: ANGR Mads Stokkelien STA 3.5 41 Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 WTF? Må ha blitt lagt inn just. Og jeg har ikke bytter igjen! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Hvorfor bytte spillere når runden er på mandag? Mange som kan bli skadet innen da. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2009 Hvorfor bytte spillere når runden er på mandag? Mange som kan bli skadet innen da. Bananas er (som alle vet) litt dum. Han pleier å bytte med en gang en runde blir slutt. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Hvorfor leder han ligaen da? Flaks? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2009 Hvorfor leder han ligaen da? Flaks? Ja, godt spørsmål. Men han har hatt en del flaks også da. Noen grunner til hvorfor Bananas leder ligaen: - Han er supporter av Start, og har derfor to Start-spillere med helt fra starten av. Siden de har vært veldig gode, så fikk han masse poeng for å ha to spillere fra laget sitt. Er ganske sikker på at han ikke hadde hatt spillere fra Start om han ikke hadde holdt med dem. - Han har hatt flaks, senest denne runden: Jarstein skulle ha hatt rødt kort. Soma hadde tatt straffe, og mest sannsynlig scoret på reservekeeperen. Soma hadde fått masse poeng for scoring, og Jarstein hadde fått masse minuspoeng for å bli utvist, og å ha sluppet inn minst ett mål. Da hadde nok situasjonen sett slik ut: Soma 15 poeng, Jarstein -5. = 20 poeng i mitt favør. Men pga. en drittdommer, så fikk ikke Jarstein rødt kort. I stedet reddet han straffe, og Soma bommet. Jarstein slapp å få minuspoeng pga. rødt kort, og i tillegg fikk han masse poeng for å ha reddet straffe. Soma fikk pga. dette minuspoeng. Da ble situasjonen slik: Soma 0 poeng, Jarstein 17 = 17 poeng i Bananas sitt favør. På grunn av en drittdommer, så tjente Bananas hele 37 poeng på meg. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Latias: Tror nok jeg kan dra frem en hel haug situasjoner som favoriserer meg også i den sammenlikningen, men det orker jeg ikke. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Dette spillet her er 80% flaks. Du kan aldri vite om spilleren du har på laget scorer, får rødt kort, bommer en straffe eller taper kampen så det suser Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 (endret) Dette spillet her er 80% flaks. Du kan aldri vite om spilleren du har på laget scorer, får rødt kort, bommer en straffe eller taper kampen så det suser Nei, men de beste spillerne får (vanligvis) flest poeng, og da viller den med best spillere Endret 31. mai 2009 av Bolaños Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2009 Bananas, kommer Stokkelien til å spille mot FFK? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Bananas, kommer Stokkelien til å spille mot FFK? EN grunn til at jeg skal svare på det? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg trodde vi var venner, jeg. Men greit det, bare vær sånn du. Du kommer til å angre på det på slutten av sesongen. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Går vi i 4.klassen eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå