Latias Skrevet 24. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2009 Kan vel poste laget mitt da: Perkins Soma - Madsen - Piroja Bananas - Sapara - Huseklepp - Mjelde Moldskred - Abdellaoue - Prica Trener: Tørum Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Mads har 7 mål på 160 minutter for A-laget i år, men er ikke engang på TL-manager Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 71 poeng med 6 spillere igjen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2009 71 poeng med 6 spillere igjen 71 poeng etter at seks spillere har vært i aksjon? Ikke dårlig. Selv har jeg 63 med fire igjen. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 59 med 5 spillere igjen. Ikke bra Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2009 59 med 5 spillere igjen. Ikke bra Du er heldig denne runden. Jarstein får nok masse poeng for strafferedning. Han skulle heller ha fått minuspoeng for å få rødt kort! Lenke til kommentar
Manken Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 65 Poeng med 6 spillere igjen. Litt dumt at det er to fra molde og to fra Brann. Pluss at jeg har en fra stabæk og en fra ålesund >.< Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2009 59 med 5 spillere igjen. Ikke bra Du er heldig denne runden. Jarstein får nok masse poeng for strafferedning. Han skulle heller ha fått minuspoeng for å få rødt kort! Og det verste er at jeg har Soma (tullingen som bommet straffen) på laget mitt. Fy faen, dette er idiotisk. 80 poeng med Huseklepp igjen. Bananas har 76 poeng med Diouf og Huseklepp igjen. Går mot nok en runde der Bananas tjener poeng. Kan med en smiley oppsummere denne runden: Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 59 med 5 spillere igjen. Ikke bra Du er heldig denne runden. Jarstein får nok masse poeng for strafferedning. Han skulle heller ha fått minuspoeng for å få rødt kort! Og det verste er at jeg har Soma (tullingen som bommet straffen) på laget mitt. Fy faen, dette er idiotisk. 80 poeng med Huseklepp igjen. Bananas har 76 poeng med Diouf og Huseklepp igjen. Går mot nok en runde der Bananas tjener poeng. Kan med en smiley oppsummere denne runden: Konge det. Ligger vel rundt 50 p foran deg, går mot Start-avatar på deg Btw, ble mange 'er der :!: Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2009 Start-avatar er straffen? Haha, det kan jeg leve med. Trodde det skulle bli mye verre. Men du må ikke undervurdere meg. Er 19 runder igjen, og 50 poeng kan bli borte i løpet av 2-3 runder. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Ikke sagt det. Vi får se hva straffen blir. God tid til å tenke ennå Kanskje Vindbjart-logoen? :!: Signaturen din blir nok fælest Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Faen Bolanos. Jarstein på laget. Modig gjort. Var inne på tanken selv, men det ble Arni istedet. 70 poeng med fire spillere igjen. Dette blir bra. Soma ble ukas flopp på mitt lag. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) Faen Bolanos. Jarstein på laget. Modig gjort. Var inne på tanken selv, men det ble Arni istedet. 70 poeng med fire spillere igjen. Dette blir bra. Soma ble ukas flopp på mitt lag. Hehe, kunne fort gått dårlig med rødt kort der. Men holdt nullen og reddet straffe, skaffet meg 11 poeng Forøvrig merkelig at de på FotballXtra fremhevet Stokkelien, i og med at han ikke er på TL-manager engang, siden han ikke er en del av A-stallen. EDIT: Har tapt mye på Grønhagen og Piiroja i det siste. Fikk to lusne poeng hver i går. Og det snur nok ikke neste runde (får vi håpe.) EDIT 2: Leder ligaen vår jo Endret 25. mai 2009 av Bolaños Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 EDIT: Har tapt mye på Grønhagen og Piiroja i det siste. Fikk to lusne poeng hver i går. Og det snur nok ikke neste runde (får vi håpe.)Hæ, du må jo bytte de ut foran runden når du ser de møter Odd logisk tankegang 92 poeng med 4 spillere igjen nå Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Var jo sikker på FFK skulle reise seg mot Odd. Men neida. Har ikke bytter igjen, så Piiroja står mot Start også, forhåpentligvis går han i minuspoeng Satt inn en joker i forsvaret også, meget spent på hvordan det går Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 Var jo sikker på FFK skulle reise seg mot Odd. Men neida. Har ikke bytter igjen, så Piiroja står mot Start også, forhåpentligvis går han i minuspoeng Satt inn en joker i forsvaret også, meget spent på hvordan det går Haha, Borgersen? :!: Og du kjører med fire forsvarere i TL-manager? Det er noe av det dummeste man kan gjøre. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Kan du se det allerede? Og, jeg dum? Se på tabellen Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Fitte! Nannskog og Kobayashi ødela rekordrunda mi må slutta å ha de håpløse Stabæk spillerne på managern, de har sugd så jævli i det siste at adecco'n er neste. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 Kan du se det allerede? Ja, faen. Det er det som er dårlig med dette spillet. De prøvde det ut i et par runder, men ser ut som om de har gitt opp det opplegget. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2009 89 poeng til meg, 93 til Bananas. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå