Gå til innhold

TV2s Tippeligamanager 2009! [Liga: diskusjon.no]

Latias

Anbefalte innlegg

Eneste grunnen til at jeg ikke ligger først, er det møkkasystemet til TV2. De tok ikke i bruk byttene mine, så jeg måtte spille med spillere som var skadet og suspendert. Uten det uhellet, hadde jeg ledet soleklart.

Nå tror jeg de fleste vet hvem du er, men for de som ikke vet det kan jeg si det er .... eller nei, vil ikke avsløre en fellow United-supporter. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eneste grunnen til at jeg ikke ligger først, er det møkkasystemet til TV2. De tok ikke i bruk byttene mine, så jeg måtte spille med spillere som var skadet og suspendert. Uten det uhellet, hadde jeg ledet soleklart.

Nå tror jeg de fleste vet hvem du er, men for de som ikke vet det kan jeg si det er .... eller nei, vil ikke avsløre en fellow United-supporter. :)

Enhver klok person hadde lett funnet ut hva jeg bruker som nick der. Det var jeg som startet tråden, og da er mest sannsynlig jeg som startet ligaen. Da er det bare å se hvem som eier ligaen, og innen noen sekunder har man svaret.

Veldig tydelig at 7Bananas ikke er en så klok person. :p

Lenke til kommentar
I natt drømte jeg faktisk at neste runde hadde startet igjen uten at jeg hadde rukket å gjøre bytter. Litt drøyt å kalle det et mareritt da men. Tar ikke dette fullt så seriøst som andre her inne. :whistle:

Haha, merkelig drøm. :p

Hvorfor tar du ikke dette seriøst? :mad: Dette er jo en fin mulighet til å se hvem som er den beste "manageren" på forumet! Pluss så deler de ut PS3 og andre kule premier hver måned. :dribble:

Lenke til kommentar
Med tanke på at det er nesten 16000 andre som er med så har jeg ikke de store forhåpningene.

Vel, aldri si aldri. Jeg vet at sjansene er miniatyrisk, men det er da gøy også. Man håper jo på å vinne. HVis ikke, hvorfor spille spillet da?

Lenke til kommentar
Meep: Av en grunn: Slå Latias :D

Pøh, det er ingen vits. Du bare bruker unødvendig mye tid og krefter på å prøve og gjøre noe umulig. Men skjønner hvorfor du deltar da. 2. plassen gir premie det også. :)

Får bruke alle Unitedsupporteres argument: Se på tabellen :D

Klar for et veddemål? Vinneren av oss bestemmer den andres avatar og signatur i en måned? :)

Lenke til kommentar

En måned? Det blir vel litt for lenge med United-avatar for deg? :hm:

Men er ikke sikker. Er på ferie i hele juli, så vet ikke om jeg har tilgang til internett. :p

Men greit, det er en avtale. :D Jeg pleier ikke å være den som feiger ut. Vet du har en liten ledelse, men det tar jeg lett på en runde. :w00t:

Lenke til kommentar

Det er fem runder i juni, og tre runder i juli.

Eneste som har reddet deg, er at du har kjørt på med to spillere fra laget ditt gjennom hele sesongen. Er sikker på at du ikke hadde valgt noen av dem om du ikke hadde vært Start-supporter, og dermed hadde du ikke ledet ligaen. ;)

Tror du hater din egen avatar Bolanos. Derfor du prøver å bli kvitt den i veddemål.

Jepp, det tror jeg også. Han vet at han taper, men likevel gidder han å vedde (det samme skjedde under Start - RBK). Alt tyder på at han ikke liker Bananas. :p

Lenke til kommentar
Latias, jeg knuser deg i dette uansett. 2 måneder da? :)

En måned holder. Tror ikke du har lyst til å gå med United-avatar i løpet av hele jula. :dribble: Eller har du innsett at Pool aldri blir noe stort, og vil ha en unnskyldning til å gå med en avatar av den klubben du virkelig elsker (United)? :love:

Lenke til kommentar

Fy faen, idioten Bengt Eriksen fra TV2 har jo 7 helt like spillere som meg. Det er en av ulempene ved å være så god i spillet som det jeg er, for da begynner "fotballekspertene" å kopiere fra deg. :wallbash: Fy faen, hele TV2 er jo en gjeng med klovner, og de er ikke så gode i spillet til å være eksperter. :p

Nytt lag:

Myhre

Soma - Madsen - Fevang

Tettey - Bananas - Sapara - Mjelde

Rushfeldt - Moldskred - Abdellaoue

Trener: Tørum

Må si pengesystemet er ganske latterlig. Man har altfor mye penger i forhold til prisen på spillerne.

Lenke til kommentar
Fy faen, idioten Bengt Eriksen fra TV2 har jo 7 helt like spillere som meg. Det er en av ulempene ved å være så god i spillet som det jeg er, for da begynner "fotballekspertene" å kopiere fra deg. :wallbash:

Haha, der måtte jeg le. Tror du har litt høye tanker om deg selv, Latias. 7 spillere er faktisk ikke så ekstremt mye.

Lenke til kommentar
Fy faen, idioten Bengt Eriksen fra TV2 har jo 7 helt like spillere som meg. Det er en av ulempene ved å være så god i spillet som det jeg er, for da begynner "fotballekspertene" å kopiere fra deg. :wallbash:

Haha, der måtte jeg le. Tror du har litt høye tanker om deg selv, Latias. 7 spillere er faktisk ikke så ekstremt mye.

Det er jo da bare 4 spillere som de ikke har like da.. som ikke er ekstremt lite.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...