Gå til innhold

TV2s Tippeligamanager 2009! [Liga: diskusjon.no]

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Faen, 7Bananas har så mye flaks. Han er jo blant de 100 beste sammenlagt... :roll:

Jeg kan TL vet du ;) Synd Bola var så billig, og at det var prøverunder. Skulle eid dere så vilt med han hvis ikke :D Men men, 15 poeng foran MUFC9 (Latias regner jeg med?) er ikke galt :)

Lenke til kommentar
Faen, 7Bananas har så mye flaks. Han er jo blant de 100 beste sammenlagt... :roll:

Jeg kan TL vet du ;) Synd Bola var så billig, og at det var prøverunder. Skulle eid dere så vilt med han hvis ikke :D Men men, 15 poeng foran MUFC9 (Latias regner jeg med?) er ikke galt :)

Skulle gjerne ha tatt æren av å ha så mye poeng, men er dessverre ikke jeg som heter MUFC9. Tror det er han BERBASHOW-fyren elns.

Hadde prøverundene blitt tellt som runder, hadde jeg nok ledet. Men TV2 er dumme. :no:

Lenke til kommentar

Skulle gjerne ha tatt æren av å ha så mye poeng, men er dessverre ikke jeg som heter MUFC9. Tror det er han BERBASHOW-fyren elns.

Hadde prøverundene blitt tellt som runder, hadde jeg nok ledet. Men TV2 er dumme. :no:

Hadde prøverundene telt hadde jeg toppet lett! Jeg eide resten på prøverundene!

Lenke til kommentar

Ja, mufc9 er meg. :cool:

Lenke til kommentar
Jaja, eier dere uansett så :) Hvem er du Latias? Her oppfordrer du folk til å bruke nick fra forumet, men holder laget ditt hemmelig?

Jeg har ikke oppfordret noen som helst. Er du som ville at folk skulle bruke nick fra forumet, slik at man lett kan kjenne dem igjen. ;)

Lenke til kommentar
Ikke feig, men smart. Jeg vil ikke at andre skal kopiere laget mitt. ;)

Du vet ingen gjør det, du suger jo uansett ;)

Eneste grunnen til at jeg ikke ligger først, er det møkkasystemet til TV2. De tok ikke i bruk byttene mine, så jeg måtte spille med spillere som var skadet og suspendert. Uten det uhellet, hadde jeg ledet soleklart.

Lenke til kommentar
Latterlig grunn Latias. DU leverte etter fristen. Ikke TV2. Og, du ligger et hav bak :)

Nei, leverte ikke en dritt etter fristen. Endret lenge før, men idiotene registrerte ikke byttene. Om jeg hadde endret etter fristen, hadde de byttene blitt gjeldende neste runden, noe de ikke var. Altså, TV2 ødela mye for meg. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...