Nani95 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Og da ble jeg med i denne ligaen også Har hatt et par dårlige runder pga forvirring med bytter og sånt, men snart er jeg på topp igjen Btw: Laget mitt er Oslo Flyers FC Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Er det bare meg eller har de enda ikke oppdatert tabellen etter lørdagskampen? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2009 De har oppdatert poeng og sånt, men plasseringene sammenlagt har ikke blitt oppdatert siden onsdag. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Da tror jeg alle oppdateringen er ferdige. Tok bare litt lang tid.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 Faen, 7Bananas har så mye flaks. Han er jo blant de 100 beste sammenlagt... Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Faen, 7Bananas har så mye flaks. Han er jo blant de 100 beste sammenlagt... Jeg kan TL vet du Synd Bola var så billig, og at det var prøverunder. Skulle eid dere så vilt med han hvis ikke Men men, 15 poeng foran MUFC9 (Latias regner jeg med?) er ikke galt Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 Faen, 7Bananas har så mye flaks. Han er jo blant de 100 beste sammenlagt... Jeg kan TL vet du Synd Bola var så billig, og at det var prøverunder. Skulle eid dere så vilt med han hvis ikke Men men, 15 poeng foran MUFC9 (Latias regner jeg med?) er ikke galt Skulle gjerne ha tatt æren av å ha så mye poeng, men er dessverre ikke jeg som heter MUFC9. Tror det er han BERBASHOW-fyren elns. Hadde prøverundene blitt tellt som runder, hadde jeg nok ledet. Men TV2 er dumme. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Faen, 7Bananas har så mye flaks. Han er jo blant de 100 beste sammenlagt... Jeg kan TL vet du Synd Bola var så billig, og at det var prøverunder. Skulle eid dere så vilt med han hvis ikke Men men, 15 poeng foran MUFC9 (Latias regner jeg med?) er ikke galt Skulle gjerne ha tatt æren av å ha så mye poeng, men er dessverre ikke jeg som heter MUFC9. Tror det er han BERBASHOW-fyren elns. Hadde prøverundene blitt tellt som runder, hadde jeg nok ledet. Men TV2 er dumme. Hadde prøverundene telt hadde jeg toppet lett! Jeg eide resten på prøverundene! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 Og du hadde ikke eid med Bananas, 7Bananas. Jeg hadde han også på laget nesten med en gang. Valget stod mellom Gustavinho og Bananas, så valgte å gå for han tullingen i Start. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jaja, eier dere uansett så Hvem er du Latias? Her oppfordrer du folk til å bruke nick fra forumet, men holder laget ditt hemmelig? Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Faen, 7Bananas har så mye flaks. Han er jo blant de 100 beste sammenlagt... Jeg kan TL vet du Synd Bola var så billig, og at det var prøverunder. Skulle eid dere så vilt med han hvis ikke Men men, 15 poeng foran MUFC9 (Latias regner jeg med?) er ikke galt Skulle gjerne ha tatt æren av å ha så mye poeng, men er dessverre ikke jeg som heter MUFC9. Tror det er han BERBASHOW-fyren elns. Ja, mufc9 er meg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2009 Jaja, eier dere uansett så Hvem er du Latias? Her oppfordrer du folk til å bruke nick fra forumet, men holder laget ditt hemmelig? Jeg har ikke oppfordret noen som helst. Er du som ville at folk skulle bruke nick fra forumet, slik at man lett kan kjenne dem igjen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2009 Ikke feig, men smart. Jeg vil ikke at andre skal kopiere laget mitt. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Ikke feig, men smart. Jeg vil ikke at andre skal kopiere laget mitt. Du vet ingen gjør det, du suger jo uansett Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2009 Ikke feig, men smart. Jeg vil ikke at andre skal kopiere laget mitt. Du vet ingen gjør det, du suger jo uansett Eneste grunnen til at jeg ikke ligger først, er det møkkasystemet til TV2. De tok ikke i bruk byttene mine, så jeg måtte spille med spillere som var skadet og suspendert. Uten det uhellet, hadde jeg ledet soleklart. Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Kasta meg med her, havna sånn midt på treet i ligan Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Latterlig grunn Latias. DU leverte etter fristen. Ikke TV2. Og, du ligger et hav bak Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2009 Latterlig grunn Latias. DU leverte etter fristen. Ikke TV2. Og, du ligger et hav bak Nei, leverte ikke en dritt etter fristen. Endret lenge før, men idiotene registrerte ikke byttene. Om jeg hadde endret etter fristen, hadde de byttene blitt gjeldende neste runden, noe de ikke var. Altså, TV2 ødela mye for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå