Latias Skrevet 21. april 2009 Forfatter Del Skrevet 21. april 2009 Haha, det får du fortsette å lure på. Jeg er ikke så dum at jeg sier hva jeg heter der, for da skal alle begynne å kopiere. Du får bare plukke opp ledetrådene jeg poster underveis (som f.eks. når jeg sier hvor mye poeng jeg fikk i runden). En eller annen gang finner du det ut. :!: Jeg har fått en dårlig start, men kommer sterkere tilbake. Har bare vært litt uheldig med byttene, men det er nå jeg skal begynne å sanke poengene. Målet mitt er å lede ligaen innen vi har kommet til runde 10. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 En dårlig runde den her gangen, men har faktisk klatret på tabellen. Så det er visst noen som har gjort det dårligere. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg kopiere deg Latias? HAHA, der fikk jeg meg jammen en god latter Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. april 2009 Forfatter Del Skrevet 25. april 2009 Synes det er dritt at man ikke kan skjule byttene sine som man kan på Fantasy PL. Nå kan jeg fint se hvilke spillere 7Bananas byttet inn, og det synes jeg er litt for dumt (ikke at noen gidder å kopiere laget til 7Bananas, men snakker sånn generelt). Ah, TV2 har hørt på meg. Nå kan man ikke se andres lag fristen er ute. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Jadda! Kom sterkt tilbake denne runden Bolaños og Hulsker ga meg MANGE poeng Lenke til kommentar
Manken Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 For en elendig runde (Før brann-B/G)! 48 Poeng. Men nå gikk jo alt som kunne gå galt, galt denne runden da Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 Fy faen, er så skuffet over TV2. Jeg endra laget på lørdag (lenge før Molde-Viking), men da jeg logget inn senere på kvelden, var det det samme laget jeg hadde før jeg brukte byttene. Hadde mest sannsynlig fått flere poeng, for jeg bytta inn BH Riise, Huseklepp og Occean. Dette fordi Brann og LSK spiller to kamper denne runden, men hva faen hjelper det når TV2 har et så latterlig system? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg bytta ut Rushfelt lenge før kampen på lørdag. Men han står fortsatt oppført på poenglista mi. Neste gang skal jeg gjøre bytter på fredag. Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg greide kunststykket å bytte ut Soma mot Reginiussen et par timer før molde-viking kampen. Mista en del poeng der. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2009 Myhre Skjønsberg - Soma - Madsen Tettey - Bananas - Sapara - Holm Nannskog - Rushfeldt - Moldskred Trener: Tørum Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Har fristen for å bytte på laget gått ut nå som det har blitt spillt kamp? Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Ja byttene du gjør nå vil bare skje ved neste runde. Irriterende at man bare kan bytte 3 spillere, skulle gjerne fjerna hele laget så dårlig som jeg gjør det Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2009 Fy faen, er fortsatt sur på TV2. De kosta meg så mange poeng, for jeg hadde egentlig byttet inn Huseklepp og BH Riise (som begge scorte mål, Riise scorte to). Hadde nok fått godt over 40 poeng for det. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 75 poeng med to RBK-spillere igjen. Fy faen, for et mongosystem TV2 har. Igjen så ble ikke byttene mine tatt i bruk. Jeg gir opp spillet om de fortsetter slik. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 jaddah 107 poeng! opphentinga er i gang Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) jaddah 107 poeng! opphentinga er i gang Fikk lik poengsum EDIT: Ut med Olsen og Moldskred, inn med Marciano og Prica Endret 3. mai 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 90 poeng. Men mest pga. idiotene i TV2. Hadde byttet ut Reginiussen lenge før fristen, men byttene gjaldt ikke... Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 jaddah 107 poeng! opphentinga er i gang Fikk lik poengsum EDIT: Ut med Olsen og Moldskred, inn med Marciano og Prica Nice herved er jo prica en must. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Merde! Siden jeg ikke fikk byttet ut spissene mine, samlet de bare 16 poeng tilsammen. Ligger på 3. plass i ligaen nå, men regner med den ikke er oppdatert enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå