Gå til innhold

TV2s Tippeligamanager 2009! [Liga: diskusjon.no]

Latias

Anbefalte innlegg

Haha, det får du fortsette å lure på. Jeg er ikke så dum at jeg sier hva jeg heter der, for da skal alle begynne å kopiere. Du får bare plukke opp ledetrådene jeg poster underveis (som f.eks. når jeg sier hvor mye poeng jeg fikk i runden). En eller annen gang finner du det ut. :!: Jeg har fått en dårlig start, men kommer sterkere tilbake. Har bare vært litt uheldig med byttene, men det er nå jeg skal begynne å sanke poengene. Målet mitt er å lede ligaen innen vi har kommet til runde 10. :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Synes det er dritt at man ikke kan skjule byttene sine som man kan på Fantasy PL. Nå kan jeg fint se hvilke spillere 7Bananas byttet inn, og det synes jeg er litt for dumt (ikke at noen gidder å kopiere laget til 7Bananas, men snakker sånn generelt).

Ah, TV2 har hørt på meg. Nå kan man ikke se andres lag fristen er ute. :D

Lenke til kommentar

Fy faen, er så skuffet over TV2. Jeg endra laget på lørdag (lenge før Molde-Viking), men da jeg logget inn senere på kvelden, var det det samme laget jeg hadde før jeg brukte byttene. Hadde mest sannsynlig fått flere poeng, for jeg bytta inn BH Riise, Huseklepp og Occean. Dette fordi Brann og LSK spiller to kamper denne runden, men hva faen hjelper det når TV2 har et så latterlig system? :wallbash:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...