Sameboe Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Hvor lenge er rushfeldt skadet ? Noen som har peiling? Bare denne kampen Har bare litt vondt i det ene beinet Lenke til kommentar
Manken Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Hvor lenge er rushfeldt skadet ? Noen som har peiling? Bare denne kampen Har bare litt vondt i det ene beinet 100% sikker på det? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. april 2009 Forfatter Del Skrevet 19. april 2009 Hvor lenge er rushfeldt skadet ? Noen som har peiling? Bare denne kampen Har bare litt vondt i det ene beinet 100% sikker på det? Er jo bare å bytte til Moldskred. :!: Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. april 2009 Forfatter Del Skrevet 19. april 2009 Jeg bytta ut Moa som skulle være skadet i 2-3 uker og fikk inn Rushfeldt som hadde scoret mange mål. Plutselig blir Rushfeldt skadet og Moa er klar allerede etter en uke. Latterlig! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Gikk på den jeg og. Moa ut og Moldskred inn. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. april 2009 Forfatter Del Skrevet 19. april 2009 Og det verste er at Moa faktisk scoret også. :!: Brukte en bytte, tapte nok minst ti poeng... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Hvorfor måtte mine utvalgte kun gjøre det bra i oppvarmingsrundene Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Du må jo endre dem da. Endret laget mitt før neste runde nå, og kommer til å eie dere 2,5 mill igjen i budsjett, ville brukt det på trener men har ikke flere bytter Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Du må jo endre dem da. Endret laget mitt før neste runde nå, og kommer til å eie dere 2,5 mill igjen i budsjett, ville brukt det på trener men har ikke flere bytter Har endret hele tida jeg, men er litt småirritert at Hulsker og Gustavino ikke spilte! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Gustavino TLs verste spiller, etter Martin Andresen. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Gustavino TLs verste spiller, etter Martin Andresen. Fordi han var grisete mot Start Du er da litt av et troll Bananas Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Gustavino TLs verste spiller, etter Martin Andresen. Fordi han var grisete mot Start Du er da litt av et troll Bananas Troll? Fordi han, og resten av Lyn-laget, legger seg bare de ser en motspiller. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 51 poeng med Soma og Myhre igjen. Bra jeg bytta ut Gustavinho før runden. Angrer på at jeg tok fire forsvarsspillere denne runden. Ingen lag har holdt nullen enda. :!: Lenke til kommentar
Manken Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Dette var tidenes runde. Hele 67 poeng og 2 spillere borte. Utrolig skuffet.. Får vite samme dagen som kampen begynner at Rush ikke spiller for TIL og at Guastavinho ikke spiller for Lyn. Endret 20. april 2009 av Daggis0 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 Tidenes verste runde. 60 poeng, og det uten Myhre og Rushfeldt. Har 2.0 millioner i banken. Skal bruke det denne runden. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Leder med 15 poeng Grønhagen fikk 9 poeng og reddet runden. Spent på neste runde, har tatt ut laget og har faktisk 2,5 mill igjen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. april 2009 Forfatter Del Skrevet 21. april 2009 Synes det er dritt at man ikke kan skjule byttene sine som man kan på Fantasy PL. Nå kan jeg fint se hvilke spillere 7Bananas byttet inn, og det synes jeg er litt for dumt (ikke at noen gidder å kopiere laget til 7Bananas, men snakker sånn generelt). Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Seff, nå kommer alle til å kopiere meg Hva heter du Latias? Mange som ikke har kalt seg nicket sitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå