Turtlis Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Huff. Hvordan har du hatt det i ettertid? Traumer? Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Dette høres helt grusomt ut. Noen bør få svi for den ugjerningen det var å plassere dorullene langt unna toalettet. Snakker vi konspirasjoner? Eller ren og skjær (toalett)terror? Uansett står vi 100 % bak deg (så lenge du klarer å knipe igjen) Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Huff. Hvordan har du hatt det i ettertid? Traumer? De første dagene var det helt forferdelig, men etter en stund begynte det (sinnssmertene) å gi seg. Minnet gjør meg enda trist den dag i dag, men jeg er sterk i kropp og sjel, så det går bra med meg nå. Jeg må innrømme at jeg av og til gråter meg i søvn, men det er veldig sjeldent. Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Noob. Du driter jo helt ferdig FØR du går ut og henter ny rull. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Nice. Dette har jeg aldri opplevd, i hvert fall ikke så lenge jeg kan huske. Spørsmålet er: Hvor flau skal en annen hendelse så være for at det skal bli passende å bruke "bæsja på leggen" i overført betydning om den? Det må jo du være den rette til å svare på. Å miste et rått egg i gulvet kvalifiserer kanskje ikke, mens det å gå naken på skolen er i andre ende av skalaen. Forslag? Lenke til kommentar
KeikoPunisher Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 hmm, hva gjorde du etter du hadde drete på leggen egentlig? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 hmm, hva gjorde du etter du hadde drete på leggen egentlig? Maybe he... Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA Lenke til kommentar
lilko Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Du dusja vel etter det håper jeg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå