Skribenten_ Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) De fleste av dere kjenner vel til ytrykket " å bæsje på leggen". et utrykk som vår yngre halvdel av befolkningen kjenner til. For de som ikke kjenner til ytrykket, så blir det brukt i sammen heng med der andre gjerne ville ha brukt "å drite seg ut". Uansett så vil jeg fortelle dere, at jeg i dag fikk merke på kroppen hvordan det faktisk var å bæsje på leggen..eh..mer eller mindre bokstavelig. Helt uskyldig og uvitende satt jeg på toalettet og gav mitt avkall, da jeg brått stoppet opp og merket at den nyinsatte dorullen allerede var tom! Ulogisk nok så har vi i vårt hus plassert dorullene i et separat rom fra toalettet. Modig som en ridder jeg var, bestemte jeg meg for å gå å hente et par ruller. Da var det bare å knipe tenna sammen, og får å si det sånn, det var nok ikke bare tenna som måtte knipes. Men i det jeg tappert skulle strekke meg ut, merket jeg noe jeg aldri hadde merket før,Og heller noe jeg ikke hadde så lyst til å merke. Jeg hadde bokstavelig talt bæsja på leggen, og det på min kjære venstre legg. Det var naturligvis nok bare to små erter, men det er aldri noe unnskydning for å bæsje på seg. Så jeg villle egentelig bare med dele med dere min opplevesle av å bæsje på leggen. fysisk så var det noe sånt jeg hadde forventet meg, men mentalt så var jeg faktisk ikke helt klar for dette. Det er en mindre hyggelig opplevelse jeg ikke unner noen av dere der ute. Det er godt å få det ut, ellers så får dere ha en riktig fin natt. Takk! Endret 13. mars 2009 av janern21 Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Takk for at du deler denne opplevelsen med oss. Nå må du unskylde meg for jeg må vaske øynene mine klor. Endret 13. mars 2009 av Mondania Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 no pic no proof Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Alt man får svar på på internett, altså. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Skjedde faktisk med meg og for et par år siden. Riktignok var dassrullene 3 etasjer under der jeg var, men men. Jeg traff forresten og venstre leggen Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Tror dette kan hjelpe andre personer med samme problem. Det hjelper alltid å snakke om det. Lenke til kommentar
Skribenten_ Skrevet 14. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2009 Skjedde faktisk med meg og for et par år siden. Riktignok var dassrullene 3 etasjer under der jeg var, men men. Jeg traff forresten og venstre leggen vi burde danne en forening. "anonyme legg bæsjer" Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Skjedde faktisk med meg og for et par år siden. Riktignok var dassrullene 3 etasjer under der jeg var, men men. Jeg traff forresten og venstre leggen vi burde danne en forening. "anonyme legg bæsjer" Den foreningen vil nok bli poppis. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Kompis av meg bæsja en annen kompis av meg på leggen for noen uker siden. Temmelig disturbing egentlig... Lenke til kommentar
Niks Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Haha, genial tråd , fint å få vite for oss som (enda) ikke har gjort det hvordan det føles. Glad vi har dorullene relativt nærme skåla. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Dette får meg til å lovprise at jeg alltid dobbeltsjekker at det er dasspapir i nærheten. Alternativt fungerer sokker sånn midlertidig til man får henta papir. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Moralen er som følger? Ikke bæsj på leggen. Det lukter. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Årets tråd, uten tvil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå