Ratleto Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Var i Granåsen i går, som var det første av to dager med renn, og fikk til et litt annerledes bilde med et av nærbildene jeg tok av utøverne. Bildet er av en som heter Alex Harvey. Hvilken nasjon han representerer, er vel ganske åpenbart. Så spørs det om dette bildet funker da. Det er det jeg trenger hjelp til å avgjøre. Edit: Ny versjon lenger ned. Endret 13. mars 2009 av Ratleto Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Ja det funker. Men jeg skulle likt å sett det uten den flekken til venstre, sånn at alt er like utbrent. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2009 La merke til flekken jeg også - etter at jeg la det ut. Hehe. Ny versjon: Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 synes det funker, kanskje mest på grunn av at du ser tribunen(?) reflektert i brillene. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Ja, tror det er tribunen. Alle bildene fra rennet i Granåsen, kan forøvrig sees her (om ikke så lenge, når jeg skriver dette): http://ratleto.nvg.org/galleri2008/main.php?g2_itemId=8589 Endret 13. mars 2009 av Ratleto Lenke til kommentar
tk1482 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Ja, tror det er tribunen. Tribunen synes jo ikke sånn ved første øyekast, men jeg syns bildet funker ved første øyekast.. Bildet er i fokus (klart), har behagelige farger og stilig komp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå