callahan Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 jeg kan ikke spille av bilde i nrk sin netttv, men jeg får lyd. det er lit merkelig synes jeg! her er et eksempel på en video http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/472239. Jeg kan spille av på andre sider, slik som youtube, break, metacafe osv.. Jeg har og prøvd å spille av i IE, siden jeg til vanlig bruker firefox. Men fungerte ikke der heller. noen som vet hva en skal gjøre, eller har hatt lignende opplevelse? Lenke til kommentar
Trikrin Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Har du oppdatert flash? Har hatt et par tilfeller av kunder som ikke får spilt av nett-tv. Alle gangene har dette blitt løst ved å oppdatere flash. Lenke til kommentar
callahan Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 Har du oppdatert flash? Har hatt et par tilfeller av kunder som ikke får spilt av nett-tv. Alle gangene har dette blitt løst ved å oppdatere flash. prøvd å laste ned flash og installere det på nytt, men skjedde ikke noe da heller. Fortsatt svart skjerm og hører kun lyden på klippene i nrk sin nett-tv Lenke til kommentar
-= El Diablo =- Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 NRK nett-tv bruker ikke Flash, men Windows Media. I IE skjer dette via et ActiveX-tillegg, mens du trenger denne plug-in i Firefox. Når det gjelder problemet ditt, tror jeg dette enten skyldes innstillingene i WMP eller i skjermkortdriveren. Hvis du høyreklikker på avspilleren i nettleseren og velger Alternativer, skal det se omtrent slik ut: Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå