Aksjeleif Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Heisann! Jeg var i Spania for noen uker siden og da var vi i en dyrepark. Der knipsa jeg mange bilder og her er det jeg kanskje ble mest fornøyd med! Kom gjerne med ros/ris og konstrukttiv kritikk! Endret 13. mars 2009 av Technology Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 Jeg må si jeg ble positivt overrasket! Når jeg trykka på tråden forventa jeg å se et bilde av en bjørn opp mot en skog eller noe. Men det jeg fikk se var VELDIG BRA! Imponert. Likte bilde av to grunner, ordentlig nærbilde, bilde av et dyr og vinkel man (jeg) nesten aldri ser. Andre grunn, lyset som kommer inn fra venstre. Grunn til å være fornøyd! Natrich Lenke til kommentar
Taters Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 Stilig, men hadde foretrukket at ørene ikke er kuttet av. Ellers bra. Fin eksponering synes jeg. Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Takker folkens! Har noen stilige bilder av andre dyr også. Kanskje de legges ut i morgen. Gjerne kommenter mer! EDIT: Egentlig liker jeg at ørene ikke er der jeg Hadde de vært der har man sett hele bjørnen og da synest ikke JEG det hadde blitt like bra. Er jo bare bra å høre andres meninger og da! Endret 13. mars 2009 av Technology Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå