Gå til innhold

Skal bytte Bytte Abn.

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg har spart penger og har planer om å kjøpe meg en iPhone 3G når Telenor skal starte med å selge den.

En ting jeg har tenkt mye på er: Jeg har en telefon jeg har hatt UNDER 1 år dvs. ca 3,5mnd.

Hvis jeg da skal bytte til iPhone, vil jo Telenor tjene penger på at jeg gjør dette, ikke miste penger, så derfor ville det jo være naturlig at jeg slipper å betale fri den gamle telefonen min fra abn. jeg har? Jeg byttet abn. i sommer, og da sa telenor at jeg kunne gjøre det kostnadsfritt, siden de ville tjene penger på at jeg byttet. (hadde da en telefor med bindingstid, som jeg har nå).

Glad for svar!! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slik eg skjønar det kan du byte til eit abonnement med lik eller dyrare månadsavgift utan å bryte bindingsavtalen. Eller for å vere litt meir nøyaktig, så kan ein byte internt i ei abonnementsgruppe, eller til gruppe(-r) over denne. Eg vil tru det var det du gjorde i sommar.

Du kan derimot ikkje kjøpe ny subsidiert telefon før det er under ein månad att av bindingstida.

Ei mogelegheit er å binde seg for ein ny telefon på eit anna nummer, og såleis betale for begge abonnementa til bindingstida er ute, og i mellomtida evt. leggje vekk telefonen/abonnementet du ikkje brukar. Om dette svarar seg er ei heilt anna sak.

Det seier seg sjølv at når Telenor subsidierer ein telefon må dette tenast inn att på ein eller annan måte, dvs. ved at du betalar månadsavgift ei viss tid, i dette tilfellet eit år. Dette vert som å kjøpe ein telefon på avbetaling. Dersom du skulle få ny subsidiert telefon etter 3,5 mnd. ville ikkje Telenor ha tent inn igjen den fyrste telefonen.

Endret av torbjornen
Lenke til kommentar
Slik eg skjønar det kan du byte til eit abonnement med lik eller dyrare månadsavgift utan å bryte bindingsavtalen. Eller for å vere litt meir nøyaktig, så kan ein byte internt i ei abonnementsgruppe, eller til gruppe(-r) over denne. Eg vil tru det var det du gjorde i sommar.

Du kan derimot ikkje kjøpe ny subsidiert telefon før det er under ein månad att av bindingstida.

Ei mogelegheit er å binde seg for ein ny telefon på eit anna nummer, og såleis betale for begge abonnementa til bindingstida er ute, og i mellomtida evt. leggje vekk telefonen/abonnementet du ikkje brukar. Om dette svarar seg er ei heilt anna sak.

Det seier seg sjølv at når Telenor subsidierer ein telefon må dette tenast inn att på ein eller annan måte, dvs. ved at du betalar månadsavgift ei viss tid, i dette tilfellet eit år. Dette vert som å kjøpe ein telefon på avbetaling. Dersom du skulle få ny subsidiert telefon etter 3,5 mnd. ville ikkje Telenor ha tent inn igjen den fyrste telefonen.

hmm, men når det gjelder en iPhone burde de jo ha en spesiell deal da, for å få flere kunder.

Siden det er VELDIG mange som har telefon bundet til telenor allerede, da taper de kunder...

Lenke til kommentar
No er det jo lov å prøve seg, dvs. ringe 09000 eller sende e-post til kundesørvis, forklare saka, og spørje om dei kan hjelpe. Men ver oppmerksam på at det for ein del Telenor-abonnement kostar 5 kr./minuttet å ringe kundesørvis.

Ja, takk :thumbup: hehe, da tror jeg at jeg sender e-post jeg :D

kan sette opp et regnestykke for deg, bare sånn for å ha gjort det:

iPhone(går etter det billigste til Netcom som utgangspunkt):

2299kr for iPhonen

399kr pr. mnd

399x12=4788

4788+2299=7087 pr år

Sony Ericsson:

1kr for telefonen

299pr mnd

299x12=3588

3588+1=3589

Telenor tjener åpenbart på det! :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...